痛症復位骨傷專家
痛症復位骨傷專家
痛症復位骨傷專家

日式小顏整骨定位術V面瘦臉,減雙下巴?想處理包包面?不用打針,不用食藥,不用開刀,徒手整骨,即時見效果!!! 邊個女仔唔想用最靚的一面,去給另一半見到? 或未有另一半的,更需要整靚一點,來吸引異性的目光!!! 日式小顏整骨定位術V面瘦臉,減雙下巴?想處理包包面?不用打針,不用食藥,不用開刀,徒手整骨,即時見效果!!!

2021/08/08 23:42:13 網誌分類: 日式小顏整骨定位術
08 Aug
日式小顏整骨定位術V面瘦臉,減雙下巴?想處理包包面?不用打針,不用食藥,不用開刀,徒手整骨,即時見效果!!!
邊個女仔唔想用最靚的一面,去給另一半見到?或未有另一半的,更需要整靚一點,來吸引異性的目光!!!日式小顏整骨定位術V面瘦臉,減雙下巴?想處理包包面?不用打針,不用食藥,不用開刀,徒手整骨,即時見效果!!!
你想減雙下巴?想處理包包面?更想V面瘦臉?不用打針,不用食藥,不用開刀,徒手整骨,日本小顏定位整骨術即時睇到效果
有眼袋、黑眼圈、魚尾紋及附近紋理出現,點處理好?眼部小顏可以用30分鐘,幫大家即時收細眼袋及令其附近紋理減退,令眼型變大,黑眼圈減退!
服務範圍:
  • 全臉 – 高低顴骨,下頜骨寬大,下巴改翹,改長,改短,雙下巴,V臉
  • 筋膜小顏 – 蘋果機下垂,魚尾紋,眼袋,黑眼圈,淡斑
  • 鼻樑調整 – 鼻樑低,鼻樑歪,鼻結節,鼻甲過寬
  • 臉部提升 – 下巴改翹,改長,改短,雙下巴
  • 下頜骨調整 – 打造V臉
  • 眼部調整 – 大小眼,眼袋,眼皮下垂,魚尾紋
*以上項目由小顏術治療師主理
電話:852-69955115
地址:九龍旺角西洋菜南街1A號百寶利商業中心18樓01室(港鐵旺角站E2出口或港鐵油麻地站A2出口)Mong Kok address: Room 1, 18/F, Pakpolee Commercial Centre, 1A Sai Yeung Choi Street South, Mong Kok, Kowloon, Hong KongGoogle Map:
https://goo.gl/maps/HwHGxPz7MdW7sQ756

 

 
回應 (0)
我要發表
user