Shimba工作室
Shimba工作室
Shimba工作室

Shimba工作室| 【齊心抗疫・大家互勉】Market Play By Uncle Ray - Shimba工作室

2022/03/04 04:12:46 網誌分類: 生活
04 Mar
        專家預期本地疫情仍未見頂,很多行業已經受到重創,大家要繼續努力去歇止新冠肺炎嘅傳播。政府係2月25日宣布可以用快速測試取代圍封行動後嘅強制檢測,更容許快速測試呈陽性嘅市民透過網上系統直接登記結果!政府亦將上述名單列於網站,供市民在購買快速測試劑時參考!香港品牌Artecmed聯乘Lvshiyuan合作推出嘅新冠狀病毒抗原快速測試棒就得到歐盟標準認證及有齊各種認證證書!由英國牛津大學研究,採用横向流免疫分析法及 Colloidal Gold技術嘅測試棒,有效快速及準確地檢測99.9%嘅已知新冠病毒毒株,包括Omicron同Delta!1箱10盒獨立包裝方便喺屋企自行檢測,15分鐘內就有結果,買定喺屋企以備不時之需,咁全家就可以隨時了解身體狀態啦!


同時疫情改變咗很多生活習慣,依家大家都減少咗非必要嘅外出,室內及室外運動場所關閉,健身房停止營業,女士們想保持纖細嘅美腿,咁就要諗下其他方法。日本SLIMWALK系列居家美腿壓力褲,從腳腕到大腿全方位加壓,不花你額外時間,讓你安坐家中雙腿都可以變得有線條美。除左SLIMWALK之外,Tina's dresser仲雲集多個日本品牌喺香港嘅總代理權,「星購JETBUY」都有得賣喇,仲唔快啲上嚟睇吓!
  
回應 (0)
我要發表
user