木水火
木水火
木水火

一個盲毛 一個虐老

2023/06/10 12:00:00 網誌分類: 時事
10 Jun

笑看天下:一個盲毛 一個虐老

前文略談「國格」,意猶未盡。其實,一個國家,不能獨立自主,一味盲目倒向所謂「大國」,狐假虎威,盡顯奴才之相,一定不會有甚麼好結果。「人必有所不為,而後可以有為」,不知「國格」為何物者,不知何謂「有所不為」,但知處處搖尾乞憐,其實自己國家如果奮發圖強,根本不必做到「輕浮急躁,淺薄外露」咁Cheap。

呢,當今之南韓和英國,就係一面倒向老美,以為山姆大叔放個屁都香過人!南韓和英國都是「沒有大籌碼,卻想大交易」之徒,換言之,就是不自量力。南韓總統今年4月訪美前,竟然如打了雞血,喺公開場合大言炎炎:「台灣問題不僅僅是中國大陸和台灣的問題,像半島南北之間的問題一樣,視為全球性問題,絕對反對武力改變台灣海峽現狀。」從這番話可看出尹錫悅嘅狂妄無知,這是南韓政府喺涉台問題表態上惡劣嘅先例,為討好拜登政府「打台灣牌」。尹錫悅以碰開場,以和結局!當正自己係「賭聖」?甚麼「絕對反對武力改變台灣海峽現狀」,這話老美尚且未敢直言,尹錫悅卻冇大冇細?可見佢完全係一個盲毛,當今國之強勢,係中國吖!懵佬!

至於「日已落國」英國,43歲嘅英相辛偉誠日前到白宮與美國總統拜登會談,係佢去年10月上任後第5次見拜登。之不過,今趟另有要務,就係今個秋天英國將主辦首場針對AI安全嘅全球峰會,辛偉誠利用華府之行,希望拜登同意參加峰會,並推動英國成為監管AI技術嘅中心。仲有,恐怕就係游說拜登支持英國國防大臣華禮仕競逐下任北約秘書長。辛偉誠此趟訪美之行,可謂「任重道遠」,問題係美國乜都講自家「優先」,更何況80歲嘅拜登霎時點記得咁多?擺明虐老啫!

評論員 施友朋

https://orientaldaily.on.cc/content/要聞港聞/odn-20230610-0610_00184_009/笑看天下:一個盲毛--一個虐老

回應 (0)
我要發表
user