木水火
木水火
木水火

撒旦回歸 好戲連場

2024/01/26 12:30:00 網誌分類: 時事
26 Jan

笑看天下:撒旦回歸 好戲連場

美國大選戰幔拉開,初選看來冇乜睇頭。共和黨首場以非黨團會議形式實施嘅初選,周二喺新罕布什爾州舉行,前總統特朗普宣布擊敗對手、前駐聯合國大使黑莉。特朗普意氣風發,聲言黑莉不會構成威脅,又認為對方嘅表現非常糟糕。黑莉則強調無意退出初選,之但係從客觀角度上看,黑莉出線前景黯淡,退出係遲早嘅事。

選美國總統,老朽大早已指出係「選熟悉的魔鬼」,特朗普官司纏身,面對90多項刑事檢控,若到頭來創紀錄地連續3屆成為共和黨總統候選人,「撒旦回歸」不禁令人納悶:美國難道只存在老人政治?類似上屆大選後受煽動嘅選民暴力衝擊國會一幕,會否重演?正如美國媒體指出,隨着選戰進入白熱化,不可測嘅權力政治與國家撕裂,也將愈發冇底線,因為特朗普喺塑造受害者故事和掌控票倉方面,有着與生俱來嘅才能和手段。特氏表面看似口不擇言,予人「浮誇」之感,然而其永不言敗之精神,卻是另一種「美國精神」!不少美國人視其為偶像。

美國有學者分析,特朗普一旦大選勝出,佢競選時鼓吹嘅「新世界貿易秩序」,必然落地變為「新世界貿易無序」!這並非不可能,正所謂「江山易改,本性難移」,佢對中國再實施大規模關稅,一啲都唔出奇,佢曾揚言如果再次當選,就要喺電子、鋼鐵、醫藥等重要領域,打消美國對中國嘅「市場依賴」。

特朗普會否「撒旦回歸」,目前言之尚早,但中國仍然要做好「兩手準備」,沉着應付「魔鬼怪招」。此外,特朗普一直都強調「美國優先」,又愛玩「退群」遊戲,其外交政策必大異於拜登嘅「拉攏手段」以圍堵中國,這對中國來說未必不是好事。

評論員 施友朋

https://orientaldaily.on.cc/content/要聞港聞/odn-20240126-0126_00184_009/笑看天下:撒旦回歸--好戲連場

回應 (0)
我要發表
user