Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 失明女高音蕭凱恩上榜「感動中國人物」 | Executive日記

2024/04/11 01:10:59 網誌分類: 生活
11 Apr
        

  香港失明女高音歌唱家蕭凱恩(見圖)上榜內地《感動中國2023年度人物》,佢出生3個月時就因為眼疾失明,但父母對佢不離不棄,支持佢學習音樂,而堅強嘅佢自幼就學識彈琴同唱歌,仲經常參加義演籌集善款。小妹深受感動,凱恩獲此殊榮可謂實至名歸。

  蕭凱恩喺黑暗中追逐音樂夢想,小時候通過摸盲文點字樂譜和聽錄音反覆背誦,一點一滴學識彈鋼琴,令佢成為首位考入中大音樂系和英國皇家音樂學院嘅視障人士,20歲已贏得超過70個音樂比賽獎項,2020年更獲選為香港十大傑青。凱恩嘅經歷,證明天生我材必有用!Kelly曾聽過佢自作自唱嘅一首歌,講父母支持佢踏上音樂之路,非常感動。
KellyChu

  
回應 (0)
我要發表
user