Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 《星島申訴王》最值得表揚學生獎勵計劃 首季15校30人獲選「我要讚佢」|Executive日記

2024/04/10 01:11:06 網誌分類: 生活
10 Apr
        

「《星島申訴王》【我要讚佢】最值得表揚學生獎勵計劃(第一季)」順利舉行,30位獲表揚嘅學生名單亦已經出爐。《頭條日報》將會一連兩個月每星期刊登得獎學生嘅得獎感言,藉此凝聚學生力量,延續宣揚讚美文化!

  計劃第一季有15間學校參加,每間學校由校長推薦2名最值得表揚嘅學生。每名得獎學生會撰寫一封「我要讚佢」感謝信,說明自己最想讚揚嘅人與事,有關文章會陸續刊登。想知道得獎學生有咩想分享,就記得密切留意《頭條日報》喇!

  喺度除咗恭喜咁多位得獎學生之餘,仲要提提大家,最值得表揚學生獎勵計劃第二季即將接受報名,如果你哋學校都想參加,就要記得留意《星島申訴王》嘅公布喇!

  如果想了解更多第一季參與學校嘅報道,立即瀏覽【我要讚佢】活動專頁喇。
  https://www.stheadline.com/sup/voice-district

KellyChu

計劃第一季順利舉行,30位獲表揚嘅學生名單出爐。
 計劃第一季順利舉行,30位獲表揚嘅學生名單出爐。 
回應 (0)
我要發表
user