Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 住宅鐵閘掛滿八卦七星陣 網民:捉鬼敢死隊香港分部? | Executive日記

2024/04/15 01:11:14 網誌分類: 生活
15 Apr
        

  門口裝天眼,係為防盜;掛八卦,係為咗辟邪。兩種一齊掛,係咪各自功效加倍?近日網絡群組就熱傳一張相,可見戶主喺鐵閘精心布下「八卦天眼七星陣」,門兩邊牆上仲細心貼上注意CCTV嘅提示。唔少網民大吃一驚,留言問:「咩玩法啊?大佬!」、「捉鬼敢死隊香港分部?」、「想知佢再升級會點」;有人就諗起電影《國產凌凌漆》裏面嘅超級武器「攞你命3000」。

  亦有眼利嘅網民指出:「個閘係典型公屋配置」、「見過舊式居屋都係呢隻閘」。房署就回覆傳媒查詢話,當局不允許公屋租戶在大門外的公共地方(例如走廊和梯間)安裝攝錄鏡頭。違規租戶會收到警告,如警告無效,會被扣分。

KellyChu

  
回應 (0)
我要發表
user