關慧玲
關慧玲
關慧玲

孕婦與貓

2008/07/11 00:00:00 網誌分類: 生活
11 Jul
        朋友B領養RollRoll不久,太太就懷孕,一時間,家裏大部份親戚都勸他把貓送走,但究竟怎樣影響孕婦,卻誰也說不準。

        朋友B沒信以訛傳訛,反覆問了好多醫生,原來貓狗是一種弓形蟲的宿主,一般成年人感染到乜事都冇,但孕婦感染會經血液傳給胎兒,有可能造成流產。

        但醫生說,貓要在戶外活動,才會受感染,不出街的家貓,出事機會極之低,而且香港好少弓形蟲。只要勤洗手,貓貓不出街,幾乎百分百安全。

        朋友決定信科學,RollRoll逃過被扔棄的一劫,甚至可大模廝樣睡在主人愈來愈大的肚皮上,十個月後,人貓一同見證小生命誕生,BB乜病都無,非常健康。

        或許有人擔心萬一,但沒尋根究柢,就輕易放棄一生依靠你的動物,實在並非理性行為,請為我這個不盲從的朋友鼓掌。

        關慧玲

        

        
回應 (5)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2008/07/12 00:13:49 回覆

to andy,

人的細菌比貓更多,況且貓毛對bb是沒有影響的,看我的朋友知道啦,貓貓真係慘啦。

另 你有沒有看那一段短片,令米米發狂的,就是你送來的小玩意啦,你認得嗎?佢玩到顛咗啦。 

關慧玲
關慧玲 2008/07/12 00:10:52 回覆

to sonia,

真的嗎?頭條星期五特別搶手?但唔緊要啦,可以在網上睇嘛。多謝捧場。

2008/07/11 10:20:35 回覆
我好鍾意睇妳的專欄, 上星期知道會改在星期五登, 就有些擔心, 因為星期五的頭條總是一早就派晒, 今天果然派晒, 沒有拿到, 好彩可以在網上閱覽. 但總有小小不方便. 因為我最喜歡躺在牀上看.
2008/07/11 10:03:35 回覆

我同事也因有bb, 把2隻養了十幾年的貓轉贈親戚.

話怕細菌及貓毛會影響bb喎.

2008/07/11 08:29:36 回覆
朋友B,你好野 !!!!!做得非常好,唔會盲目相信流言,更加唔會因為以訛傳訛而影響到你家喵喵,值得我拍爛手掌!!!!
user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}