山高皇帝遠之謀朝篡位

2008/07/17 16:24:15 網誌分類: 公司小事
17 Jul

 

話說,喺好耐好耐以前,某國皇帝開發咗一個殖民地,呢位皇帝貴人事忙,擁有龐大領土,跟本無暇管理小小嘅殖民地。於是,皇帝重金請來未瞓醒做小小殖民地之執掌人。

未瞓醒一人當關神勇非常,勇往直前遇敵殺敵。可惜人如其名,未瞓醒以遊魂嘅狀態去管理呢個小小殖民地,雖然用盡全力,但始終力不從心。最後,仲搞到健康欠佳,未瞓醒經過細心衡量,為免自己積勞成疾,於是向皇帝提出請辭。

未瞓醒話晒都係一個殖民地嘅代言人,當然唔可以好似某d政府高官咁話退就退喇!皇帝費刹思量,要求未瞓醒喺未搵到新代言人之前繼續留任,而未瞓醒亦都願意幫忙,直至有新代言人出任才離開。

就喺呢段時間,一個低層官員黑面神,可能受到早前熱爆電視劇嘅影響---正所講“未登阿姐位,先置雞毛掃”,佢自持加入殖民地最耐,又自以為可以擔此重任,於是揸住雞毛當令箭,搞咗好多小動作,令到一眾官員叫苦連天。後來,黑面神所做之惡行,一一傳到欽差大臣外國人耳中,外國人二話不說,搵黑面神傾計,問佢發生咩事,點解要成日挑戰未瞓醒嘅主權管治,大家一言不合,黑面神仲發晒脾氣揚言要辭官歸故里咁話。

外國人立即將呢件事向皇帝佈告,皇帝大叫“可怒也”~~~皇帝發報聖旨,豈可被一個低級官員搞風搞雨,皇帝貫徹“去者不留”嘅態度,表明對黑面神不作挽留。

黑面神一直以為自己在皇帝心目中地位非凡,斷斷估唔到呢次請辭會弄假成真,一番謀朝篡位之苦心付諸東流,更自憐喪失一份以逸待勞、唔使點做嘅工作。可惜,一切已成事實,只能大嘆一句後悔莫及,嗚呼哀哉矣!

最後,黑面神只能以手搥住心口,刀仔拮住大脾咁離開殖民地囉!

回應 (8)
我要發表
2008/07/31 14:45:08 回覆
去左邊庶 ?
2008/07/24 15:59:29 回覆

simple OL,

天氣好熱, 送妳

2008/07/21 10:11:48 回覆
小至公司,大至殖民地,都會有呢d政治手段,關鍵都在於唔好睇自己睇得咁重囉。
2008/07/20 09:43:17 回覆

simple OL,

倦鳥知返啦 !

 

花姐
花姐 2008/07/19 19:41:24 回覆

香港好多依類官僚

搞到老百性怨聲載道

2008/07/19 18:07:43 回覆

上班我都係為求兩餐,呢d政治野,都係唔啱我~~  

唔知你認唔認得我係邊個呢?

 

則卷小雲
則卷小雲 2008/07/19 16:57:18 回覆

真希望有一個真心為小小殖民地付出~

2008/07/17 21:22:42 回覆
所寫的人物,呼次欲出喔~
user