黑炭

2008/08/11 11:32:15 網誌分類: 童真趣事
11 Aug

 

小妹剛剛外遊回港,遇正香港正在颳颱風,多咗一日假期休息,可以補番外遊其間,短缺嘅睡眠時間,真係幾爽!

離家出走多天,玩嗰時就高高興興,返到香港就慘咯~發現自己變咗成舊黑炭咁,雖然面部同手臂都做足防曬準備,可惜還是敵不過紫外線侵襲,近鏡竟然發現,燒到變炭頭的面上左右兩邊都出現咗幾點雀斑……簡直係晴天霹靂,女生惡耗!而家唯有晚晚走去敷美白mask,希望可以將勤補拙喇~小妹一定要盡人士、盡努力咁令呢d斑斑唔好長駐兼擴散先得!

真係百密一疏,由膊頭至手腕都有抹足防曬用品,偏偏漏咗手背冇搽,咁咪又中咗招囉!而家搞到雙手好似有老泥咁黑漆漆,d皮膚又好似老咗廿年咁……點算呢?知唔知有咩方法可以補救呀?

不過總算好彩,放完假返到公司都冇咩嘢做!(可想而知小妹喺公司嘅地位係幾咁可有可無囉!)

唔知係咪玩得太盡興,返咗嚟幾日都好似唔夠瞓咁,等我得閒先去探你地喇!

回應 (6)
我要發表
立 冬
立 冬 2008/08/13 10:53:49 回覆
不用擔心, 你還年青, 應該可以補救的.  可能冬天後, 皮膚就會回白呢.
2008/08/13 10:41:14 回覆

Good Morning~simple OL

花姐
花姐 2008/08/12 09:12:05 回覆

Hello

介紹下邊隻美白最有效

唔該

2008/08/11 23:34:28 回覆
 
晚安 !  SIMPLE OL
2008/08/11 20:31:21 回覆
simple的皮膚白番未啊?
2008/08/11 16:33:40 回覆

我個仔玩完幾日返來也變了小黑碳。

user