環遊世界

2008/08/13 16:38:44 網誌分類: 未分類
13 Aug

    有冇想像過另一種生活?例如唔使朝七(出門口)晚十(回到家)返工,free左出來既時間,可以做自己喜歡既野,例如打份自己有興趣既工,又例如行街買衫去旅行,去完旅行返來,check下個銀行户口,每個月都收到八千蚊既租金收入,再加每半年收到二、三萬既債券利息,仲有每半年收七、八千既股息,想像一下,只要你擁有以下資產,你就可以過咁既生活:

資         產             收            入                回            報

$200萬既樓             每月收租金$8,000           5%租金回報

$50萬債券               每半年收債息$12,500       5%債券利息

$50萬大藍籌股票       每半年收股息$7,500         3%股票利息

    唔好以為好難,大把人可以做到,唔使炒樓炒股票,只要你擁有$300萬既資產,安安定定,每個月就可以產生$11,333既收入,方法係每月存$4,000,一年就有$48,000,投資係平均年回報20%既資產,13.5年後就有300萬,以恆生指數計,恆指由73年到97年,過去24年既平均每年回報就有20%。

    呢個每月$11,333係被動收入,係唔做都有既收入,係個個月都有,呢個月既$11,333花光,下個月又有$11,333,除非打仗,否則呢個收入只會隨著通脹上升而增加,直到個人死後,可以留俾仔女,繼續為佢地產生收入,有呢筆錢,只要你有足夠既體力,可以支付你每月去一個國家旅行,你又可以嘆慢板,搵份閒工做,一年去兩個國家,如果而家25歲,13.5年後,即唔使40歲就有300萬,可以開始去環遊世界,每年去兩個國家,60歲前就去左40個國家,雖然全世界有204個國家/地區,但去足40個主要國家,都叫做環遊世界啦,錢方面又唔係咁難噃。

    不過要補充,過去24年,香港經濟以平均每年7%~9%急速增長,所以恆指可以每年平均上升20%,未來可能做唔到,因為香港已經進入成熟經濟,如果未來可以保留平均每年4%~5%已經唔錯,但係今時今日,同樣既事發生係中國大陸,大陸未來二、三十年長期睇好,投資大陸股市,例如買大陸指數基金,未來十幾二十年,不難做到平均每年升15%,如果可以升到好離譜時沽下貨吐現,留返彈藥跌到好離譜買下貨,平均每年20%唔係冇可能,有做功課既人,升到癲,跌過籠,應該係可以分辨到既。

回應 (2)
我要發表
2008/08/18 11:30:57 回覆

Piker,

香港債市剛起步,的確搵唔到5厘息既債券,不過如果piker兄有買開人債,賺匯價都多過3.25%啦,一年點只5%,應該10%冇走雞,哈哈。

想補多句,香港債市二手市極不活躍,小弟買人債都係打算keep到期,賺息賺匯價,好難將債券好快咁變返港幣,如果只諗住避一避,就keep人民幣算啦。

2008/08/17 14:26:16 回覆

myself兄,

小額而又保本的零售債券似乎未必有5厘息,7月發售的人民幣債券息率都只有3.25厘。在這熊市中,我都想搵d高息債券避一避風。

user