情陷辦公室-53

2008/08/25 21:20:57 網誌分類: 愛情
25 Aug

我腦裡一片空白,沒想到是這一回事,逃婚不是小事,被千夫所指,連家人也受牽連。沒想到Lucy承受的,是我的千百倍,Lucy獨自一個人去處理問題,很佩服她的勇氣,我那痛苦比上她,只不過是力牛一毛,我還在她面前發脾氣,她還反過來安慰我,我覺自己慚愧得無地自容,現在我想不到可以說甚麼,怒火全熄了,餘下的時間要收拾殘局,頭痛了!

Lucy:「我冇同佢結婚,我係結婚前兩日返左香港。原本想第一時間搵你,但我怕佢返黎香港搵我,到時撞倒你同我一齊就唔好喇,最後佢真係飛過黎搵我。」

我:「幾時既事?」

Lucy:「半年前,o岩o岩SemiTech收購CKS既時候。」

我:「果個人就係叫Eric?」

Lucy:「係,就係你地依家個新老板。」

Lucy有問必答,我見氣氛不錯,再追問下去。

我:「你同佢一齊好耐?」

Lucy:「唉!仲記唔記得我去加拿大讀書,加拿大d大學好興同商界合作,我讀Year2時,就到左SemiTech實習左幾個月,做左一個Project,就係研究SemiTech產品點樣係發展Asiapac既Market,當中亦有提及CKS。當時認識左Eric,佢份人好有事業心,好有衝勁,佢專心做野果個樣真係幾吸引架。」

@#%$.... 我不是味兒!「你地跟住拍拖?」我追問。

Lucy:「係!係佢追我既。佢大我成十幾年,都係自己任性,唔知兩個人相處係好多方面,又以為年齡並唔係大問題。我地拍左一年後,佢就向我求婚,我當時仲係21咋!」

我:「妳當時唔想結婚?」Lucy的樣貌,從小到大都一定有很多追求者,遇上Eric這個單身王老五,才不會放過她!

Lucy:「更係啦!我知佢已經到左適婚年齡,佢其實對我好好,我又唔係唔鍾意佢,但我仲好後生,咁早結婚我真係冇諗過。唉!我唔知點解,比左個三年承諾佢,叫佢等我三年,我三年後先嫁俾佢,唉!係我害左佢。」

我:「原來係咁!佢真係等妳三年?」

Lucy:「我地仲有keep住聯絡,三年後,原本我都諗住要結婚喇,Visa都整好,不過,就係佢再向我求婚前,發生左一件事,令到我改變左!」

我:「咩事?」

Lucy停了一會兒,然後很認真地望著我說:「就係識左你!」

 

回應 (3)
我要發表
2008/08/26 14:05:54 回覆

原來STEVE仔FIGHT羸鑽石王老五!

2008/08/26 09:43:19 回覆

21歲,又咁靚女,更係唔結啦,結左唔駛幾年又離婚,結黎仲咩姐!仲要嫁個大自己十幾歲既悶蛋,不過如果佢好有錢又唔同講法!

2008/08/25 21:52:22 回覆

為什麼最緊張時刻,就要停下來... {#icon11}

user