瘦肉粥及淮山粥仔

2008/10/06 13:33:15 網誌分類: BB 粥仔
06 Oct

初初學食固體食物的BB, D粥最好煲稀些,請緊記BB 唔夠一歲大就唔好落鹽, 對BB會好D。

BB第一次學食粥, 我會選瘦肉粥,由於BB 還未識食嘢, 我會買少少豬扒肉(要淨肉)切片加入粥仔一起煲,這樣粥會鮮甜一點。

瘦肉粥
做法(一)

1.先將一至兩湯匙米洗淨,然後放入真空焗杯/真空壺。
2.加入100。C滾水(90%滿),焗2-3小時。
3.打開真空壺/焗杯,米已經開花變成爛飯,把飯連水倒入煲內(可用瓦煲),再加小小水,細火煮約8至10分鐘。

註:
1.有泡升起時,可以加入肉片再多滾多一陣即可。
2.用瓦煲記住睇火,否則很易燶。


做法(二)

1. 洗左米後再浸2小時,
2. 煲滾水落豬肉, 再落米煲粥. 待D 粥綿時可收火,
3. 煲好後將肉拿出來不要俾bb食。


當BB食過以上粥仔後,要留心他們的大便是否軟身,他們大便是否暢順,因為大部份BB可能較難消化,在轉固體食物時,媽媽一定要留意他們的大便情況再調較份量。

淮山粥仔

淮山廋肉粥仔 呢味粥可以健脾,用淮山磨成粉, 一匙羹淮山粉,凍水連米連絞碎肉一同落, 煲好就食。