則卷小雲
則卷小雲
則卷小雲

有口福

2008/11/29 18:26:34 網誌分類: 生活
29 Nov

  尋日囡囡的學校早放,所以午餐便跟囡囡一起吃,最初,我們想到屋台屋,但最後還是到了大廚小館,剛巧她們要影新店的小菜照片,大廚們落力地煮,而她們在拍照後,也得努力地吃,連帶我跟囡囡都有口福,她們邀我們也一起吃呢!要不是囡囡夠鐘到北角補習,我就可以試齊九款菜式,真係差點食到滯了!

  其實真係冇咩機會試咁多款菜式,若果我們到了屋台屋,就更加不用說,真係好幸運啊!

  晚餐,我們去MOS買了兩個白鱈魚柳包來吃,囡囡覺得味道蠻不錯,我便跟她說若有機會我會帶她到銅鑼灣吃佰多元一個漢堡包,到時她便會對其它的漢堡包沒興趣了!

  這兩天手指仍舊又乾又爆裂,於是找了上次買回來的皮膚軟膏,塗了上手好油膩,唯有用保鮮紙包著手來睡,情況才得以改善,但一拆掉保鮮紙,手指又好像很乾似的,我不敢奢求,只求不會再爆裂便好了!

  

    

回應 (8)
我要發表
2008/11/30 07:34:01 回覆

唔好比對手再濕水了,  如果濕了記得立即抹乾, 塗cream, 唔好比佢惡化,

ok?

2008/11/30 06:53:15 回覆

你有冇試用過Qv的產品,我曾經敏感性唇炎,睇医生,医生介紹,後來好番,佢最大好處係冇化學成份.在藥房有得買,係藍白包装.

2008/11/30 06:52:56 回覆

你有試用過Qv的產品,我曾經敏感性唇炎,睇医生,医生介紹,後來好番,佢最大好處係冇化學成份.在藥房有得買,係藍白包装.

2008/11/30 06:20:50 回覆

一說手又乾又爆裂的問題,我三年前在美國的時候試過,日日自己煮野食又洗碟+ 手好敏感,我用過BLISS(勁油) ,L'Occitane (香料重,又痳地)FRESH,CLARINS,NEUXXXXA 都唔得, 最後我用左 Strivectin™-HC Hand Cream (呢隻針對性,又無香料,自己用過覺得十分有效,有排用,我用左成年至用得晒成枝,最痳煩情況才日日用,唔爆都唔會用太多-好少都OK)
http://www.sephora.com/browse/product.jhtml? categoryId=C9396&paginate=true&id=P150703

旺角地鐵E 出口(銀行中心附近有間) 

仲有唔好買呢隻

Burt's Bees 既HAND CREAM /LOTION (好油,唔太掂,香料太勁,

我保証你唔會用第二次, 可慳返) ,呢隻 既SKIN CARE + hair products 唔太岩我地香港人用 。

2008/11/29 23:58:30 回覆

{#L動物豬1.gif}

MOS白鱈魚柳包...好味...布甸也好喜歡吃

晚安~candy

2008/11/29 23:36:29 回覆

手指爆拆確實好鬼痛,唔知係今年特別乾燥定係掂得清潔用品多,雙手特別乾,搽極潤膚露都好似冇物幫助咁.我都驚隻手遲d都會爆拆.

2008/11/29 23:35:06 回覆

Candy, Good Night 啦 !

2008/11/29 23:06:20 回覆

{#20080831010531966.GIF}

Candy, 祝妳、妳Honey和妳女兒Vanessa有一個愉快的星期天~
你們好有口福啊~ {#icon0}

user

最新回應

FR 芷
FR 芷 2015/02/22

{#200901242337194856.gif}

2013/06/22

永遠懷念 可愛豬豬

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

桃花依舊

人面全非

珍貴回憶

{#icono_67}

小女子
小女子 2012/10/06