關慧玲
關慧玲
關慧玲

聖誕快樂

2008/12/26 13:02:53 網誌分類: 未分類
26 Dec

 對不起,這兩天超忙,電腦又不知何故常有小毛病,讓大家久等啦。今日boxing day,仲有少少聖誕氣氛呢。祝各位和貓有個窩心的節日。

 

{#IMG_245201.jpg}

 

主人身痕,第一次替貓爺們穿聖誕服飾過節。

 

大病初癒的阿寶最乖,溫順地穿上好型仔的紅色聖誕老人衫,米米肥了些,給牠預備的斗篷,衫鈕幾乎扣不上。牠穿上後彈彈跳,似乎好興奮。

 

紅豆一貫地扭計,那套鹿仔衫死也不肯穿上,唯有轉移至骰仔。第一次著衫仔,牠好不開心,全程扁面,身體不斷向後退,以為這樣可以把衫擺脫掉。直至拿出羽毛棒在他面前揮動,牠被吸引過去玩到傻,才忘記了衣服的存在。

 

衫是穿好了,但想號召眾人合照,簡直難過登天。叫得米米企好,骰仔又跳開了,紅豆大發小姐脾氣鬧人鬧貓,全程只有阿寶動也不動。搞了半晚,熱得主人一身汗,只好投降。替貓兒扮靚,純粹是主人一廂情願,下次不搞好了。

 

這樣的聖誕夜,夠熱鬧吧?!

回應 (4)
我要發表
2008/12/27 22:09:57 回覆

呵呵呵, 很難得的一張合照.  想貓兒妥協, 談何容易!  主人辛苦您咯 {#icon22} {#icon22}

TY

 

 

2008/12/26 19:37:13 回覆

MeRRy CaTs'Mas~~ =^.^=

我家喵喵無一隻肯著衫, 全部都係一著上身就不停想從件衫捐返出o黎~ ^^"

關慧玲
關慧玲 2008/12/26 14:37:18 回覆

sinsinho,

係呀,

係一樣架!!!呢幅相搞了半晚,當係聖誕節目囉,仲有一篇blog喎?睇到嘛?映咗好多相,但部腦有些問題,今日才整到呢。

2008/12/26 14:07:45 回覆

關小姐,

阿寶件衫係咪貓豬嗰件 ? 阿寶著得啱身 D, 襯上他一身白雪雪, 最搶鏡, 米米就超型仔, 但係骰仔就唔多睇到, 可能佢又黑色, 件鹿祶衫係深啡色, 好似淨係見到隻角, 呢幅合照真係辛苦晒妳囖 !  

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}