關慧玲
關慧玲
關慧玲

新的歷程

2009/06/26 08:45:02 網誌分類: 生活
26 Jun
        「不再養啦!」是我的口頭禪,九隻貓加上豆腐膶般的居所,真真已是極限了,偏偏又在這時遇上Shane。

        Shane有很漂泊的過去,牠自繁殖場中被遺棄到街上,被好心義工發現,被人領養了,可是不久牠的主人失業,再落到另一個主人手上,養了不久又無故失蹤,貓兒沒人照顧,輾轉回到貓義工手上。

        Shane只得兩歲,有漂亮的毛皮和SmokyEyes,但沒見過一隻貓的眼神如此憂鬱,義工說牠會躲在牀下底不肯出來,冷冷淡淡的,終日呆在籠子裏,牠從前或都一直在籠子裏過,除了被當是繁殖機器,很少被愛撫。

        心底萌生衝動,沒徵求家裏貓爺們同意便抱了牠回家。Shane疑惑地看着我,似乎估量我會照顧牠多久。

        朋友說,牠遇上的主人似乎都交上霉運,不怕嗎?嘿,我命很硬,我會給牠過好日子的,信我。

        關慧玲

        
回應 (27)
我要發表
2009/07/01 11:55:34 回覆

waoo. she's beautiful. it's lucky that she got you now.

關慧玲
關慧玲 2009/06/27 15:09:40 回覆

ccat,

貓仔性格適合家養嗎?找人領養如何??

關慧玲
關慧玲 2009/06/27 15:08:56 回覆

sinsinho,

不用擔心,shane仍在隔離,而骰仔其實亦未懂得做,加上牠會做手術的了,可能是下下個星期。

 

2009/06/27 13:11:59 回覆

關小姐,我好開心 Shane 終於有妳收留它了.

我有一個問題解決唔到,妳可否幫我想想怎樣做.

原是這樣,我是在某地方喂貓貓的.貓仔已有晶片.貓貓只在他附近地舗留宿.

哎! 點知他已 ( call )了2 次魚農處捉它.怎麼辦呢?

那位義工講,再捉它.她話唔再拿它回來.又他們怎麼做就怎麼做啦!

點算呀! 請回覆我吧!

2009/06/27 01:54:20 回覆

關小姐, 我相信Shane成為關家貓一份子後, 一定會得到幸福 ! 但係, 佢絕育未? 怕唔怕骰仔....... {#icon9} ,   你明架喇, 到時我驚唔止十兄弟喎,嫲嫲 {#icon1}

 

關慧玲
關慧玲 2009/06/27 01:49:20 回覆

Iristing ,

多謝你和你媽媽的十卜呀,shane仍在我房接受隔離,未同班貓爺接觸丫,但佢哋已很好奇,在門外猛嗅,等我放假睇實,才讓牠們初接觸。因為之前試過一次慘痛的經驗,某隻貓不能接受新貓,結果常打架,其中一隻要用籠隔離,就是我太武斷,未給舊貓足夠心理準備之故。

希望今次平安融入大家庭就好了。shane依然cool爆,但已肯睡在床尾。

2009/06/26 23:01:31 回覆

關小姐,你家d主人有咩反應?

2009/06/26 22:08:01 回覆

Wow~~0.0  恭喜哂ar~~^.^

我諗以後shane喺呢個溫暖ge家一定會好幸福架喇~~>.

03
2009/06/26 17:04:10 回覆

哦~ 我家BUBBLE都係由住家繁殖場收養番黎嫁~ 佢初時黎到都係好怕人嫁, 尤其是當人地"貢"埋佢塊面度時~ 佢係超級驚嫁~ 而且當我地抱起佢時, 佢係郁都唔敢郁, 好似疆硬晒咁~ 以家同佢生活左半年啦, 佢進步左好多, 雖然都仲係好怕人抱佢~ 所以我相信, 比多D時間 & 愛心, 佢地一定會接受我地嫁~~ {#SDC12447.JPG}

 

2009/06/26 15:08:15 回覆

我相信牠去到妳的王國,一定好開心,不會再被遺棄,牠真是行運了!

2009/06/26 14:52:45 回覆

我也是1打貓媽呀!!

我都有2隻英短係於繁殖者處領養,1隻就好驚青,又慢熱,又唔俾抱;另1隻係籠度好熱情,出籠就打另外2隻家貓,佢地都係唔識同人/貓相處........半年啦,都無符。

佢地都係繁殖公具下既可憐貓,唯有做主人既俾多些耐性。

唔知你地有無留意,近排都好多人棄貓,特別係繁殖後既棄貓,真係見者心酸,亦慨嘆已無能為力。

2009/06/26 14:34:27 回覆

好想睇下開飯時o既壯觀情況 {#icon0}

2009/06/26 13:18:58 回覆

哈哈哈,十兄弟分別是:

千里眼,順風耳,大力三,韌皮四,飛天五,鐵頭六,高腳七,遁地八,大口九,大喊十。

2009/06/26 12:57:28 回覆

關小姐,

以前養Miu Miu初期(Miu Miu都係一隻棄養貓, 前主人仲係放養方法養佢, 所以佢可能未正式同人/貓親密相處過), 我都係好似你咁禁室培育佢一段時間, 有人就開門, 冇人就關上門, 每日都會抱住其他貓到佢面前傾計, 又獎小食, 我同其他貓玩, 到佢覺得我係會對佢同對其他貓一樣, 我唔強迫佢親人/貓, 到佢慢慢走出房間, 上梳化, 隔日坐在廳中間, 跟出跟入, 到最後跟我入房瞓, 我那時知道, Miu Miu已認定我是她的奴婢, 最初佢都好痴身, 出咗門口都大聲叫我, 生怕被鄰居投訴 {#icon8}, 到而家佢只會知道我到門口先叫我, 所以關小姐, 我相信你嘅心機唔會白費 {#icon0}

2009/06/26 12:30:34 回覆

超極勁爆大開心!!!精神虐待比起傷害肉體的殘忍程度高百倍,好開心Shane遇到關小姐,還有九位新同伴呢,牠(是男孩子吧)的心靈一定會慢慢康復,關小姐家中多福將,一定會過得好好。

哎吔,這個星期五真爽!!!

關慧玲
關慧玲 2009/06/26 12:19:00 回覆

joe,

我的經驗是,再善妒的成貓,都會接納貓b的,試一試?如擔心,可先養貓b在籠子裡,讓兩貓每日可以對望,但又接觸唔到,不出一星期,多數會有奇蹟出現。

關慧玲
關慧玲 2009/06/26 12:16:03 回覆

各位,對,沒想過成為十貓的媽媽,shane初來時仍很怕人,但經過多日禁室培育後(即係同我瞓),牠好了些,眼神柔和了,會揩我的手,但要由牠主動,也不讓人抱。

我對牠很有耐性,希望可以溶化這隻icequeen啦。

2009/06/26 11:31:27 回覆

關小姐: 能夠成為你熱鬧的家的一份子,shane真有福氣,希望shane以後食好住好,享受這個充滿 "貓氣"的一家)))))我家的兩個小伙子都這麼吵鬧,很難想像你家的情況.......你這位媽媽要為十兄弟努力呀 {#icon44}

2009/06/26 11:27:24 回覆

Shane能夠遇上妳﹐來到這個溫暖的關家生活﹐得到妳既愛護﹐好好呀﹐真的十分感動啊。希望日後會能夠多D聽到Shane和關家貓的生活片段丫。

 

立 冬
立 冬 2009/06/26 11:23:40 回覆

睇Shane個樣真係好抑鬱,好唔開心,希望慧玲多留意牠的心理狀況啊.

2009/06/26 10:55:56 回覆

關小姐,

多一個唔多....不如再再要多幾個啦 {#icon26}

2009/06/26 10:50:39 回覆

andy, 你講得好啱啊 ! 照我估計, 呢張咁正經既相斷估以後都唔會再出現啦 {#icon6}, 因為當 shane 一與其他貓爺混熟之後, 便會一起攪蛋呢 {#icon26}, 以後可以開開心心咁生活落去啦 !! {#icon9}恭喜恭喜你呀, 關小姐 {#icon8}!!

2009/06/26 10:45:41 回覆

唔怕, 拍心口上, 十隻就十隻, 最緊要係人同貓都過得開心 {#icon9}

2009/06/26 10:39:59 回覆

看見shane再有一個家,又有一個呾義無反顧既媽媽,加上又有一大班兄弟姊妹,我相信shane一定會覺得自己已經係最幸福囉....加油呀,關小姐!

見到又有小動物遇到有愛心既人收留及照顧,我都覺得好感動架.

 

2009/06/26 10:13:24 回覆

Shane, 你不如擔心米米教壞你~~~~哈哈.

2009/06/26 09:59:21 回覆

關小姐: 我想連妳也沒想過, 有天成為'十貓之媽', 遲些可能是十五, 二十呀, ha ha {#icon8}anyway,Shane '千辛萬苦' 才能來到妳家, 確是跟妳和 '關家貓' 積累了很多緣份呀, Shane 有特別的意思嗎, 牠的過去 '貓球' 生活, 很不開心, 希望牠很快便可感受到, 這將會是牠一個永遠的家, 期待看到牠成為另一 '小搗蛋' 的好消息. {#icon26}  

2009/06/26 09:48:09 回覆

關小姐,

早前從blog上有隻已受傷棄貓, 我都想養, 但呢輪好忙, 亦因為工作關係唔可以而家收養, 要等8月先有機會得閒d, 所以最後比其他有心人領養了, 不過都希望佢從此有好日子過, 唔會再遺棄街上面~~~ {#icon41}

Shane Kwan 有好日子過了~~ {#icon5}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}