關慧玲
關慧玲
關慧玲

邂逅的瞬間

2009/07/10 08:46:58 網誌分類: 生活
10 Jul
        看貓兒打招呼,是很有趣的畫面。當Shane有如女王般被抬到廳的中央(當然她是在籠子裏),所有貓第一時間遊到她身邊,拼命地索她的氣味,貓女紅豆和小襪同性相距,發難「嗄嗄」連聲,不過貓仔反應卻不同,畢竟是未絕育的靚女嘛。

        Shane本來已Cool爆,見一眾貓公團團轉,便露出睥睨的神情,一副「咪掂我」的樣子。她之前是繁殖貓,貓公見太多了,喜不喜歡都要生,現在自由了,似乎不習慣有貓在她周圍呢。

        米米不怕死把鼻子湊過去SayHello,換來Shane兩記耳光,悻悻然走開。骰仔不怕她撒野,爬上Shane女王的籠頂,伸手逗她,弄得Shane有點生氣,胡胡聲。

        幾小時過後,大家都適應了對方的存在,十隻貓各自在自己的地盤睡去,只有骰仔繼續對Shane女王虎視眈眈,在她旁邊走來走去引她注意,唔,小襪看來遇上勁敵了。

        關慧玲

        
回應 (11)
我要發表
2009/07/10 21:26:17 回覆

關小姐, 咁.....我會為我張未到既新皮梳化倒數架喇...! {#icon31}

關慧玲
關慧玲 2009/07/10 15:16:13 回覆

caroline,

咁嘅sales都有嘅??佢新黎架??上次同一店子另一個sales告訴我養動物最好用呢種布我至知。

係丫就是那種纖維布,下次囉,我用到依家,佢哋完全唔抓,好安全,好過一年換一次梳化丫。

2009/07/10 14:34:40 回覆

JMAMOMO, 我成日都會諗 : 會唔會因為芝麻糊本身是流浪 B, 瞓慣紙皮箱, 所以先至咁偏愛紙既味道... {#icon8}

關小姐, 你講果間北角茲曼尼我都有去過架, 一入到去就問係咪有種纖維布造既梳化, 唔怕比貓抓架? (我諗我都已經問得好直接, 應該唔會比人誤會架啦 !), 點知佢地既答案係, 佢地係有布梳化, 而布入面係有纖維既成份, 但唔知貓貓會唔會抓囉...... {#icon24}

佢地 D 梳咁貴, 都係駁唔過

2009/07/10 13:47:10 回覆

哈哈, 張相真係好 '型', 靚女王Shane一副 '高不可攀' 嘅樣, 加埋平時被萬千寵愛 嘅'米米' 難得一見嘅 '俯首稱臣' 模樣, 佢0地都幾絕配呀! {#icon0}關小姐, 妳有無小小擔心米米,骰仔, Shane, 小襪 呢個 '四個關係' 點算好? {#icon24}, '貓私語'0黎緊會唔會上演 '貓貓愛情篇' 呢? 0依, 呢幅相咁 '熟口熟面' 嘅, 皇后同公公.... 

關慧玲
關慧玲 2009/07/10 13:32:32 回覆

jmamomo,

紙確會令貓瘋狂,我家多本新書都經過米米「愛的牙印」的洗禮呢。

廁紙是另一樣,牠們會把成卷扯落來,搞到一地係,仲有盒裝紙巾,一張一張飄散四週~~~~~

關慧玲
關慧玲 2009/07/10 13:30:59 回覆

Caroline,

唔會掛,是在茲曼尼(giormani)買的呀,成日賣廣告不時都有減價的那間呀,北角渣華道都有分店。

唔緊要啦,在各貓貓努力下,新梳化好快又報銷啦,到時又買過,我再俾個地址你!!!!!! {#icon26}

2009/07/10 13:19:44 回覆

Caroline,

會唔會係貓兒都好有書卷味,所以咁鍾意紙張?芝麻糊今次發達啦!

2009/07/10 12:42:13 回覆

HI 關小姐,

我最終都搵唔到你之前講過既纖維布梳化, 問間間都話唔知, 最後都係買回皮梳化 {#icon56}, 但會諗住加個布套...希望喔到芝麻糊啦, 可以崖耐 D {#icon3}, 我想問邊度有人會車皮梳化既布套 ? 各位貓友又有無好介紹 ?

2009/07/10 12:22:44 回覆

Hi Jmamomo,

我家芝麻糊係紙都會攪, 唔理是卷紙, 盒庄面紙, A4白紙(有寫野如 note, 無寫野如整疊未開封既A4紙), 廚房抹手紙, 報紙, 雜誌, 返學既書, 小說, 紙 file, 甚至乎 box file, 佢都好鐘意攪.....咬 {#icon24}, 鐘意程度仲多過玩膠袋 !! 呢排就黎搬, 所以一屋都係紙皮箱, 佢仲第一時間跳上去 "典" , 返來第一晚已經將方角咬到變咗圓角 {#icon29}...你地睇吓佢 "典" 到連個腩都唔記得收埋 {#icon8} {#相片0420.jpg}

2009/07/10 11:48:16 回覆

看貓的每一個表情和動作都真的好有趣,不論睡、吃、曳曳,甚至是一動不動都有可觀之處。

係嘞,我想問吓關小姐和各位,家中有誰喜歡搞厠紙嗎?搞盒庒面紙還是卷庒厠紙?是男是女?不明白為何總是要攻擊厠紙,唉~

2009/07/10 09:53:19 回覆

果然係icequeen.

看誰能將冰山劈開.

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}