關慧玲
關慧玲
關慧玲

星期天的早上

2009/08/30 11:15:19 網誌分類: 未分類
30 Aug

貓爺們真的愛極了temptation小吃,其他牌子未必有咁瘋狂的啦。要多謝久不久來寄居的阿so,是牠介紹十貓吃的呀。

回應 (10)
我要發表
2009/09/02 16:13:13 回覆

ling,

我想問你十隻貓貓, 點幫佢地擦呀?

2009/09/01 15:41:19 回覆

呀唷,小儀,真搞笑,你形容得好像一家三口夾硬強強人哋咁 {#icon30}

關慧玲
關慧玲 2009/09/01 13:19:27 回覆

小儀,

真係辛苦你了。

也可試試另一種方法,趁牠們伏在你腿上時,不經意撫弄貓嘴,讓牠習慣你的手指,再逐步伸手指入去撥牠的牙,如果牠掙就由牠,待下一次再試,讓牠知道主人搞牠的嘴也是舒服的感覺,要耐性和時間呀。加油。

2009/09/01 10:13:02 回覆

昨晚家裡出現人貓大混戰, 爸爸負責按著, 媽媽負責打開她們的口, 我就負責抺, 可是仍遇到強烈反抗, 抺完一隻已出了一身汗, 其餘兩隻feel到我們三個的殺氣已夾著尾巴通屋亂跑, 又出現一輪追逐戰......
主人呀, 抺牙都是為你們好, 又不痛, 可不可以聽話一點 +.+"

2009/09/01 09:58:53 回覆

貓貓好得意

關慧玲
關慧玲 2009/08/31 11:30:51 回覆

小儀,

jammomo說得對,最好的擦牙工具,就是手指了,紙巾咁硬,肯定貓貓不喜歡的。你可試用坊間的潔齒gel或貓用牙膏,沾在手上幫牠擦。

 

jammomo,

傻米在這混亂場合上是比較斯文的啦,二號仔都出咗來吃,證明真係好好食。

2009/08/31 10:45:37 回覆

小儀,

您好,本家大王們都抗拒刷牙,牙Gel或牙膏之類都是要你用人肉牙刷即係手指伸手入大王們口中清潔(其實有專用道具嘅,但你用指大王都唔鐘意,用道具更煩)。

2009/08/31 10:41:47 回覆

請問第一條片內在右上邊的是不是米米啊,我數住佢食咗五粒,跟住就儍儍地咁企響處,係咪佢嚟呀?

2009/08/30 20:33:37 回覆

你好,

今日帶貓貓睇醫生, 發現她有輕微的牙周病, 醫生說最好每日幫她用紙巾抺牙, 可是貓貓極力反抗, 出盡九牛二虎之力也只能幫她"係咁二"叫做抺了, 我想問寵物店那些潔齒gel有沒有用呢? 可不可以代替用紙巾抺牙

2009/08/30 11:49:11 回覆

連酷爆的Shane女皇都走0黎湊熱鬧,真係好大引力喎! 仲爭到要駛出一招'右勾挈'tim, '紅豆' 一定好痛, 有無錫番呀? 米米反應好似慢啲喎, 輸哂個勢tim. {#icon8} 咁嘅場面, 果然先係 '一家貓'嘛.   

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}