關慧玲
關慧玲
關慧玲

貓生日會

2009/11/20 09:46:10 網誌分類: 生活
20 Nov
        貓不輕易接受陌生的人和貓,要跟牠們做朋友,有點難度。

        米米收到邀請,參加朋友愛貓波仔大王的一歲生日會,米米自然打起領帶,盛裝出席。兩貓相遇,波仔大王好驚慌,霸氣盡失,躲到枱底下,米米跳到人家睡的沙發上,大爺般攤開四肢。

        當大家稱讚米米出得大場面之際,半小時後,波仔大王安定下來,反而米米近距離嗅到牠的氣味,發現波仔大王的頭比牠大,手腳又比牠長,加上還未做絕育手術,米公公自然再比下去,一時間接受不了有貓比牠威猛,竟發脾氣出手打了波仔大王一巴掌。

        雙方對峙一輪,勉強拍了合照,生日罐頭也無心享用,便匆匆打道回府。回到家,米米餘怒未消,整晚屎面,所以要搞貓聚會,真的很難呢。

        關慧玲

        
回應 (6)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2009/11/23 01:05:01 回覆

花*王,

唉,貓性難測,難為貓奴們瞎緊張囉。

住家小男人(政见不同请勿拍砖)

關小姐二號點樣牙.....好的未.....老貓真叫人擔心

2009/11/20 17:05:42 回覆

咁當其時眾貓奴點呀?尷尬到爆定笑到碌地?

2009/11/20 15:20:31 回覆

米米竟然返到屋企仲屎面,睇黎佢真係好得嬲wor,不過點都好,米米係我地心目中,係最man最可愛既一個黎架...

2009/11/20 10:19:03 回覆

米公公離宮後,我家契貓波王又跳跳紮,好像甚麼也沒發生過似的,還擺post影fashion相,真是傻波!待遲些波王變做波公公,再與米公公等貓見面,做個好朋友吧!

祝波王生辰快樂,萬歲萬歲萬萬歲!

2009/11/20 10:08:30 回覆

真係替 '波仔大王' 難過, 明明係自己生日, 又無做過啲咩錯事, 竟然仲要俾 '來賓 '醒' 一嘢, 悲哀... {#icons_cat5} 但兩貓對峙嘅生日會埸面, 真係笑爆哂貓奴個嘴呀 {#icons_cat1}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}