財記小廚

2010/02/03 22:28:46 網誌分類: 港島區
03 Feb

拉「東寶」衫尾

星期六,搬家後父母首次家訪。新居比舊居更大,而且有多一個洗手間,番工時間唔駛爭著用。家父亦要熟習附近環境,好使孫女出世之後幫手照顧。

到晚飯時間,見父母少嚟港島區,所以點都要試一試區內名店「東寶」。「東寶」嘅魅力非同小可,雖然水準差了,但什麼時候仍然高朋滿座。「東寶」嘅橫流所及,連帶隔離嘅店舖都旺起來,「財記」便是一例。

簡單的幾碟小菜,先是太座要求嘅沙拉骨。說實話,賣相並不討好。沙拉醬帶微橙色,碟旁陪襯嘅蕃茄片,寒酸地放上幾片,一點陪襯作用也沒有。可是食落肉質酥軟,肉汁豐富,味道甘香可口;霸王雞用了一些香蔥、辣椒爆香。雞肉醃得入味,而且肉質沒有失去彈性。在沒有真正天然走地雞嘅今天,帶點蔥油辣味嘅雞肉無疑是新鮮雞味以外嘅次佳選擇;魚香油麥菜及雲耳炒翠肉瓜,鑊氣是足夠的,稍嫌油膩了一點。

一邊吃,一邊聽家父想當年。這是家父那一輩與子女嘅溝通方法;隔離枱一大班廿幾三十嵗嘅壯漢,一邊圍著枱玩三公,粗言穢語少不了;一邊教枱中幾名細路點樣砌牌。這是呢一代嘅溝通方法。時代不同了,筆者可能是舊式人,對這一代是十萬個不理解。

埋單只是二百多一點,平均每人五十四蚊,已經有雞、有肉又有菜,在一般茶餐廳,好一點的,也要這般消費。

用餐日期: 2010-01-09        

味道4   環境1   服務3   衛生2   抵食4

地址:北角渣華道99號渣華道市政大廈2樓

{#007D5V3866B219700CF784m.jpg}

{#007D5XF9774B302BE664B0m.jpg}

{#007D5Y9975420AE8ABE903m.jpg}

{#007D5ZB6D7395582495A5Am.jpg}

回應 (0)
我要發表
user