則卷小雲
則卷小雲
則卷小雲

現場性教育

2007/03/24 17:55:58 網誌分類: 時事
24 Mar

  星期一忘了帶vanessa去上羽毛球班,因為掛住溫習數學,突然間接到教練打來,我才如夢初醒,於是教練便叫vanessa今天補堂,由十一點打到一點,當我去接回vanessa時,竟然見到一個母親帶著六歲的兒子進入女更衣室,實在太離譜了,你話兩三歲都情有可原,但個仔都咁大過,唔會唔識去廁所啦掛!莫非佢個仔係白痴兼弱智!哇!女更衣室入面換衫係無遮無掩果喎!呢個阿媽咁鍾意個仔睇呢d野,咪自己比自己個仔睇囉!都唔知係咪心理變態ge!話時話,有d自由行都係咁,個仔都咁大個啦,冇理由唔識去廁所嘛!咁以後唔使分男女廁啦!

  記得去年,就差點因此發生了一個誤會,有個外表極似男孩的女孩子進入了女更衣室,剛巧我換緊衫,嚇了一大跳,後來,從她媽媽口中得知,因為她自小便跟表哥們一起玩,跟著便變得男仔頭了,亦做成了一個美麗的誤會,那個女孩打羽毛球板板有力,好厲害呢~ 

  但今天所見卻肯定不是個誤會,點解個場ge職員不去理會這件事呢?我以後都唔敢再去更衣室換衣服了,情願著埋去打,打完才回家洗澡吧!

  

回應 (5)
我要發表
2007/03/25 19:51:36 回覆

雖然硪係個細路,都知乜叫羞恥...

2007/03/24 23:22:04 回覆

講開又講........記得讀小五、還是小六嗰陣,因為唔係太記得係某一年,某天小息時間我去男厠小解,當我小解之際,突然聽到外面很嘈吵,於是我轉頭一望,嘩........發生咗乜咩事?

突然見到有兩至三位男同學夾硬強行拉著一位女同學入男厠,嗰位女同學本能上掙扎過來,其實您哋唔駛太擔心,佢哋呢幾位男同學只係「玩」吓咋,不過佢哋又「玩」得太瘋狂,過哂火位咁剩,攪到嗰位被拖入男厠的女同學哭起來,事後發展係點唔係咁記得,不過嗰陣我哋都目瞪口呆啫........

2007/03/24 22:46:06 回覆

香港依據現存法例,

十歲才需付上責任。

有男性家長帶女入男廁,

我覺得問題係無可奈何,

香港就是這樣,

永遠不考慮現實。

有邊個有頭髮想做咖哩,

有個女孩迷路十五分鐘,

已經俾人強姦左。

如果那人的兒子有爸爸跟著,

佢都唔會忍受人家的眼光,

同理,

放一個小孩獨自如廁,

雞姦左都無人知;

我見得多,

自然十分敏感。

2007/03/24 18:28:29 回覆
其實或者個細路都好尷尬無奈,不過D媽咪可能怕佢一個人入公厠遇到衰人就慘呢!
2007/03/24 18:04:59 回覆
怪就怪果道無家庭更衣房設備囉!不過應該有通告寫門外幾多歲之內先可以進入異性更衣房的!d阿媽有時又真係過份緊張d細路走失。
user

最新回應

FR 芷
FR 芷 2015/02/22

{#200901242337194856.gif}

2013/06/22

永遠懷念 可愛豬豬

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

桃花依舊

人面全非

珍貴回憶

{#icono_67}

小女子
小女子 2012/10/06