關慧玲
關慧玲
關慧玲

守護神

2010/05/28 10:42:30 網誌分類: 生活
28 May
        都說阿寶對紅豆小姐最好,好得會以為我對紅豆不利時,奮不顧身保護牠。

        紅豆由於有一隻指甲內生,不定時剪的話會陷入甲肉裏導致發炎,但每次剪指甲,都像劏了牠一樣又抓又叫。為免身上掛彩,我會先用毛巾把紅豆成隻包着,再小心翼翼逐隻小手剪,可是牠鬼殺咁嘈的聲音,依然驚動了阿寶。

        只見牠跑過來,對着我叫了幾聲,再繞着我和紅豆行了一圈,似是警告我「好放手啦」,眼見紅豆仍在求救,牠忽然張口咬了我的手肘一口,不算很大力,但足夠令我手鬆一鬆,紅豆即從毛巾包裏逃出來。

        阿寶在貓之中只錫紅豆,每次牠認為老友有難,總是赴湯蹈火。當然,牠「襲擊」我的後果,是被我捉個正着,用毛巾包成木乃伊模樣,紅豆小姐卻在遠處施施然Lam手,沒打算來解圍;從來只有英雄拼死救紅顏,幾曾見過調轉的呢?

        關慧玲

        
回應 (9)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2010/06/02 00:39:11 回覆

bluepanda,

從前我都有幫貓沖澡,用盆盛住溫水,貓會無咁驚,而且沖慣了會適應些,不過依家就會乾洗粉,順便幫牠們梳毛,佢哋好鐘意的。

2010/06/01 17:47:58 回覆

Bluepanda, 貓貓係可以洗澡的呢﹐不過真係要睇嚇自己隻貓是否怕水先得呀。我

既貓豬係可以用水洗澡的﹐因我會帶牠會去街的﹐所以牠約三﹑四星期便幫佢洗澡一次呢。像我們自己洗澡一樣﹐用花洒沖身﹑搽沐浴露﹑再沖乾淨水就得

勒。不過最好有兩個人一齊幫貓貓洗澡好D﹐因為一個人hold住貓貓﹐一個人就負責沖﹐如果得一個人既話﹐就要輕輕綁住貓貓以防逃走嘛。

 

 

 

2010/05/31 13:48:04 回覆

Bluepanda,

如果水洗唔Work.  試吓用沖涼粉末呀. 不過記得要盡量擦走粉末. {#icons_cat9}

2010/05/31 12:44:07 回覆

紅頭小姐對阿寶有難以抗拒的吸引力啊!

阿寶真有義氣呢!

請問各位, 貓貓可以洗澡的嗎? 怎樣洗呢? 我用濕毛巾同貓貓抹身咋, 佢已經鬼殺咁嘈啦.......

關慧玲
關慧玲 2010/05/29 12:45:54 回覆

littleduck,

係丫,好似我殺佢全家一樣,每次都似打仗。哈哈。

2010/05/29 09:42:28 回覆

關小姐,

想起同貓剪指甲, 要做好多事前功夫先至剪到兩三隻指甲, 還要兩人合力一個抱一個剪, 兩隻貓都要分開兩日剪, 重慘過奏仔。

2010/05/28 16:18:22 回覆

以前只有亞 B會為剪緊指甲既芝麻糊打氣加油, 因亞 B 從來剪指甲都不會亂動, 好定的, 但芝麻糊就由頭叫到尾, 仲會出爪出口 .... 呢個時候亞 B 就會二話不說咁坐响我地隔離望住, 有時仲會對住芝麻糊講兩聲話添, 果陣時芝麻糊就會定少少架喇 !!!

不過依家雖然無亞 B 係度打氣, 芝麻糊反而仲定咗, 但都要你快手先得, 仲要你一路同佢剪一路同佢講 : 你依家係大家姐喇, 要乖 d, 唔係細妹(魚魚 & 蛋蛋)會學你架喇 ..... 但當然, 都會有掛彩既時候 !!!!

輪到同魚魚蛋蛋剪既時候, 芝麻糊一陣風咁 ..... 走先 !!!! {#icons_cat10}

關慧玲
關慧玲 2010/05/28 15:56:18 回覆

sinsinho  28/5/2010 11:07:50 


關小姐 , 呢個情境令我想起我家阿寶同妹妹 , 一樣嘅情況 , 一樣嘅情境 , 可惜的是 , 此情不再.... , 現在只剩下寶寶一個孤伶伶 , 我有時在想 , 他還記得妹妹嗎 ? 一個曾經寸步不離 , 日夕相對 , 與他一起成長嘅伴侶 ...... {#icons_cat5} .

可惡嘅庸醫 ! 殺人兇手 ! 我永遠忘不了...... {#icons_panda27}

2010/05/28 10:58:17 回覆

米米媽:

雖然從來只有英雄拼死救紅顏,無話會掉番轉,不過咁都睇得出,動物都有動物既義氣,雖然你比阿寶咬左一啖,不過佢之後都比你捉住左,無得走,算係打個和啦...haha

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}