關慧玲
關慧玲
關慧玲

親子時間

2010/07/16 08:43:17 網誌分類: 生活
16 Jul
        甩毛怪米米愛煞了底毛梳,平日梳毛郁身郁勢的牠,現在乖乖坐定定給我梳,梳到後來,已沒太多底毛可以梳了。

        於是找來同樣毛多的小襪和骰仔,牠們在股邊的底毛也真不少,看着一捆捆脫下的毛球,快意得很,心想如果不處理,被牠們Lam進肚子裏真的不得了!

        短毛貓小甘和阿寶都參與了遊戲,沒有多少給梳出來,卻很享受,也許梳毛的感覺,就像被人撫摸一樣的舒適吧。牠們也奇怪,怎麼這幾天常常被我攬住,梳毛變成親子時間,大家都很愉快。

        可能梳出癮來的,其實是我,十貓甩毛的Quota,都給我超額完成了。不過忠告各位貓奴,別梳得太頻密,也別太大力,否則可能傷到貓貓的皮膚。

        關慧玲

        
回應 (23)
我要發表
2010/07/22 18:21:41 回覆

Black Cow ,

我想呢度個個都都視佢哋一家人一樣 , 大家今生有緣相遇 , 同一屋簷下 , 自當善待佢哋 , 而佢哋亦需要我哋照顧 , 人要懂得珍惜你所擁有的 , 活在當下 , 才算不枉此生 .

事實上疼愛佢哋嘅 , 又何只我一個呢 ? 你咪一樣出盡法寶想佢哋舒適 d !

2010/07/21 17:15:07 回覆

sinsinho,

 

你真是好痛愛佢哋,體貼又細心!

 

是放喺度等 d 涼氣滲出嚟 !其實, 所謂自製冰箱即是一個自制保温箱, 發泡膠做保温, 用膠樽裡面裝入濃鹽水, 平時放入冰格雪硬,出外前放入保温箱, D慢慢吸室温的熱溶, 減低室温發泡膠做保温, 其實用來避免溶得太快, 而且避免四周圍因温差在保温箱外面起水, 攪到周地濕淋淋, D地板更會起Mo Mo變黑。我提意D發泡膠最好黏箱內並且做低過過, 避免貓大爺抓悼食鬼咗, 我都考慮過用冷氣工程專用的保温板, 等我去望吓D物料再同你分享啦! 如果你唔怕貴,其實可以買個現成"旅行冰箱"平時去燒烤都用得,上網見大約$160 for 16-22Litre容量嫁!  {#icons_cat1}

2010/07/21 16:17:38 回覆

Black Cow , 佢哋都係短毛家貓 , 而且都年紀大, 我怕梳咗佢哋 d 底毛冬天生唔切 會冷親佢哋 , 一般佢哋熱會攤喺檯面或地下 , 我喺屋企會盡量引佢哋飲多 d 水 .

自制冰箱點用 ? 係俾佢哋坐入去涼 ? 還是放喺度等 d 涼氣滲出嚟 ? 發泡膠佢哋會抓架 , 怕佢哋食到 , 有冇第二種物料提供 ?

 

2010/07/21 14:13:16 回覆

Sinsinho,

 

開抽氣扇都是一個辦法,不過我唔俾佢哋入廚房同廁所, 因為佢哋嗊來嗊去, 廚房我覺得危險, 廁所又濕淋淋, 鬼叫小黑仔太長毛咩! 你有無用Furminator幫佢除底衫仔呀, work wor!

茶茶貓,

 

上網D人教自製冰箱,你可以買材料try吓自已做個:-

冰箱:買一個膠箱, 20元左右,5面都加一層 1 cm 的發泡膠,就 OK,內箱都可以不用。

雪種:用一個四方型的膠樽,因為慳位,裡面裝入濃鹽水,越濃越好結到冰為止,平時放入冰格雪硬,用時取出,唔使錢,放兩個最好。 

不過我就提意D發泡膠最好黏箱內並且做低過過, 避免貓大爺抓悼食鬼咗, 我近日發現放落水入面, D水會溶慢D, work!

2010/07/21 12:11:25 回覆

我唔敢冇人喺屋企時開風扇,驚有意外,不過天氣越來越熱,睇黎都要偷師整番個冰山俾兩隻大爺

2010/07/20 22:58:21 回覆

有無人試過寵物店賣的金屬蓆? 話給貓仔狗仔走上去納涼. 我也想買, 貓仔不用, 我也可以坐上去......

Old-Ox

2010/07/20 16:07:30 回覆

冇人喺屋企我就會開抽氣扇 , 等間屋冇咁焗 , 都有幫助架 , 我返到去就開冷氣 , 關抽氣扇 , 冰山陣我未試過 , 可能都有效嘅 , 起碼冰山陣附近室溫會冇咁高 . 我有想過買冰墊 , 但又怕佢哋抓穿 , 裡面唔知係咩物質 , 驚佢哋抓穿會食到 .....

小米就識得瞓喺洗手盆消暑 , 隻腳重架喺水龍頭度 , 見佢都不知幾舒服 ...., 但只可以容納一個囉 !

關慧玲
關慧玲 2010/07/19 17:38:56 回覆

BLACK COW,

你個冰山好環保,我相信一屆貓奴如我,每到夏天都想盡辦法為佢哋搵消暑方法,我諗著天花板裝把吊扇,好過長開冷氣。

2010/07/19 13:46:07 回覆

各位貓奴,

在炎熱的天氣下,除咗幫我家兩隻貓大爺用梳除底衫仔外,我想分享一下我剛為佢哋而設的自製「冰山」。因為小黑仔是長毛波斯(仲是勁爆毛個隻),我哋返咗工只是開風扇,返到嚟佢成隻「謝咗」,試過開冷氣又好貴而且又極唔環保。今年買電器送咗個冰箱仔,我哋就入水落D膠樽到放入冰箱雪做冰,每日返工前放晒D冰樽落冰箱到(個樣好似「冰山」),等屋企無咁熱,效果都幾好又環保D,個冰山溶咗又再雪過,還掂個雪櫃是唔是都要用電。就算近日酷熱天氣下,現在都可以隔3-4個鐘開半個鐘冷氣俾佢哋,加埋把風扇,兩個大爺都好滿意,精神返哂,冰山一出就走去霸位,勁攪笑!

可唔可分享你們為貓大爺預備既消暑妙法俾我參考下?謝謝! {#icons_panda2}

2010/07/19 12:06:12 回覆

Furminator (中碼65mm) - 義賣價$170
(去死毛梳)

有興趣人仕可同佢聯絡:-

http://hk.myblog.yahoo.com/olausen-lisa

是用來幫助我暫託貓貓的日常生活及醫療費,多謝支持。 有些義賣物品只得一件 郵費另計,郵寄風險由買家承擔,掛號另加$13.-

2010/07/19 11:31:57 回覆

而家食緊RC 普通減肥糧,  一來本身醫生配方糧成日斷貨, 以及GARFILED又會偷食, 所以最後都係平時控制佢食少啲, 當然貓爸嗰方面已經訓示咗佢, 冇下次喇, 最初減肥佢唔慣架, 成日咬我, 但我都冇加糧俾佢, 以前跳唔上枱面, 而家可以一躍而上, 佢反而比以前更八掛~ {#icons_cat2}

其實一樣有嘔毛, 因為係佢哋平時都會"am"嘛~~

2010/07/17 12:00:59 回覆

cat cat , 要 6kg 先至標準 {#icons_panda25} ? ! 似乎真係難 d 噃 ,  唉 ! 盡量喇 , 貓爸偷雞俾嘢佢食 , 要再減更難 , 但肚仔成日唔飽 , 佢唔會扭計咩 ? 佢依家食緊邊款糧呢 ?

原來你先知先覺一早已經俾佢哋用緊呢款梳 , 應該早 d 公諸同好 , 待我等貓奴可以早 d 好好咁服侍各位貓大爺 ! 佢哋用緊呢款梳咁有冇嘔毛 ?

2010/07/17 11:07:17 回覆

Sinsinho,

我都係用furminator同佢哋梳, 上年買印象中係HK$1XX-M size.

醫生話約6KG先標準, 呢個數字對我或蕃薯簡直係望塵莫及~ {#icons_cat6}

關慧玲
關慧玲 2010/07/16 22:38:25 回覆

berrice chan,

吐毛的確係自動波,但毛多了纏在胃內影響好多嘢,包括貓的食慾,所以坊間有吐毛膏讓牠們吃下再排泄出來。正常日子我會兩星期左右梳一次,但轉季甩毛多時,一星期甚至兩三日梳一次亦有的。

2010/07/16 21:54:25 回覆

但係d貓唔係會自己吐番d毛出黎架咩? {#icons_panda1}

咁應該幾耐梳一次?

關慧玲
關慧玲 2010/07/16 16:52:00 回覆

pak ma,

我叫骰仔,今年兩歲,最鐘意食和瞓,仲有搞主人的拖鞋!!!

                                                                  from 骰仔

2010/07/16 15:23:03 回覆

關小姐,米米好攪笑,好奇的心望住其他貓在睇毛球,想問這黑色貓咪叫咩名呢?我都有一隻黑色和灰色貓爺,一回家見到佢地好開心,好似夏天是一杯冰水,冬天是一張被子,好舒服,好鈡意佢地呀!

關慧玲
關慧玲 2010/07/16 14:53:56 回覆

CATCAT

好有斬 {#icons_cat2}獲咁喎!!!繼續努力!!!!!

2010/07/16 13:15:35 回覆

Cat cat , 咁你用關小姐推介嗰款梳定係普通嘅貓梳 ?

你又係嘅 , 攪到人家連鬚都甩埋 , 都可以想像到蕃薯仔俾你梳毛時嘅無奈 , 唉 ! 佢得嗰十條 , 八條貓鬚都俾你整甩 , 你想像到佢心情嗎 ! 學吓貓爸溫柔 d 喇 !

佢依家8kg , 咁幾重先至標準 ?  

2010/07/16 12:58:48 回覆

好多毛毛球啊! 貓咪大少小姐們的快樂其實好簡單咋.......

2010/07/16 12:07:46 回覆

Sinsinho,

我成日俾貓爸話我梳得粗魯, 我梳佢哋成日想走, 但如果貓爸梳嘅話, 佢哋乖乖哋排隊等梳, 仲要一路梳一路好享受咁叫, 噚日係貓爸要睇電視, 所以我先會出手~ {#icons_cat10}

蕃薯仔原先減我好哋哋, 貓爸原來診我夜返, 成日請蕃薯仔食零食, 原過好彩唔多, 到而家都係維持8KG咁上下~ {#icons_cat3}

2010/07/16 10:13:56 回覆

Cat cat , 做咩咁肉緊 , 梳到蕃薯仔連鬚都甩埋 , 佢嘅減肥大計有冇新進展 ? 依家幾重 ? 佢哋個個都肯俾你梳毛架 ? 唔反抗 ?

2010/07/16 10:06:22 回覆

我噚日都有幫佢哋梳毛, 戰積如下 :-

左起 : Miu Miu / 蕃薯 / 嗡嗡  / Borgee / Garfiled, Borgee以大熱姿態勝出~ {#icons_cat7}

蕃薯仔送多條鬚鬚~ {#icons_panda4}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}