河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)金鐘Metropolitan Cafe西式早餐評論

2010/10/23 21:58:18 網誌分類: 飲食
23 Oct




之『馬場對對子』飲食專欄又來啦!

『馬場樂子(妹)』: 性格開朗,有點大頭蝦,除主力賽馬專欄外仍會幫忙介紹飲飲食食的

『馬場彩珠(姐)』: 性格認真,對珠形擺設特別喜愛,特別喜歡製作甜品,主力飲食專欄的.齊齊評論香港飲飲食食!

『Mary CHAN』:今集嘉賓,馬場樂子的知心朋友,喜歡同人漫畫創作及諗笑話(但唔好笑.....),偶然會來成為嘉賓.
*(圖中所述之看板娘人名純屬虛構、如有雷同、實屬巧合。)


樂子:家姐~~~~(打呵欠中)

彩珠:唔................樂子..........今朝係唔係要去幫Mary姐的同人漫畫活動手呀?(都係打呵欠中)

樂子:唔.......係呀,佢話要係金鐘度等佢攞野,佢話請食早餐架.............咕.......................

彩珠:咪訓啦,起身換衫行啦,遲到啦............



MARY:おはよう!(O-HA-YOU)(早晨)兩位老師!!!

樂子:早晨呀,今日打扮得好靚噃,着得好斯文呢,條裙好靚呢.

彩珠:每次同人活動MARY姐都落心打扮架啦,咪大驚小怪啦.不過今次條裙仔又真係好靚噃,又有D碎花.

MARY:您地兩位檢視完條裙未呢?不如一齊入去食早餐一路傾啦.呢度係金鐘太古廣場的METROPOLITAN CAFE.



彩珠:附近有天橋SHOW呢,行得天橋都係好多女仔的夢想呢.

樂子:以我地三位都未必有可能啦,嗚嗚......都係去買野食算了.............


MARY:我地要呢個呢個呢個呢..........

樂子:嘩,講清楚D好噃.

彩珠:好咁我行先啦.



彩珠:呢個可以三份呢,係PANINI來,PANINI可以講係意式多士,食個陣烤熱兩面,脆口的夾包加上多多的火腿及蛋,外脆內軟又香口,加上千島醬更好吃呢.而加上一杯熱辣辣的Cappuccino就更美味呢.

看板娘---馬場彩珠---對PANINI之評分:





樂子:這個是DENVER OMELET呢,奄列其實有好多花款,呢款係美國中西部廣受歡迎的奄列呢.做法係炒好一些青椒火腿落蛋後再煎好個蛋的一面後再將頭先的材料及大量芝士加入去.最涕在奄列上面加大堆炸薯撈埋一齊食便可.

彩珠:感覺如何呀?

樂子:由於勁多芝士在奄列入面,感覺都幾黏口.再加上一開波早餐又蛋又芝士又肉又薯,真係可能西方人士才合適,加上炸薯雖然香口,但對女仔而言真係兩份分先得...真係好heavy的早餐呢.真係要飲杯凍啡先.

看板娘---馬場樂子---對Denver Omelet之評分:




MARY:呢個白白淨淨又清清純純的最襯我呢.

彩珠:嘩,個咁大段野要我地讚您皮膚又滑又靚呀?-__-

樂子:您講到咁我真係想係您個碟攞半份先*_*

MARY:蛋白奄列梗係白啦,加上一些雜椒青瓜粒等,早餐來說感覺幾清新又易入口,味道唔過濃,食完又夠飽,配埋杯Cappuccino就更合拍呢^_^

看板娘---馬場彩珠---對蛋白奄列之評分:


彩珠:多謝Mary!ごちそうさま!(GO-TI-SOU-SA-MA)(食飽了!)

MARY:唔客氣,今日麻煩您地幫我係同人檔攤度做看板娘就真啦.

樂子:咁要加午餐同埋晚餐啦>_

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003