關慧玲
關慧玲
關慧玲

偷聽貓貓心

2011/04/15 08:46:30 網誌分類: 生活
15 Apr
        很多朋友都試過動物傳心術,見效與否眾說紛紜,人與動物之間,是否需要第三者?有些傳心術不是沒有根據的,但有的卻搞得太似神棍,可是大家總又會為知多了貓的一點點而雀躍萬分。

        其實,人對於貓的眉頭眼額也不是完全沒把握的,牠們的喜怒全寫在臉上,餓了會在你腳邊團團轉;不搭理牠,或會再輕輕咬你的手一下;高興時打開肚皮,不高興用屁股向住你,被激怒了就狠狠啤你一眼;當目光沒有了焦點,尾巴左右輕輕擺動,就是百無聊賴,連貓也不知自己在想甚麼。

        養貓養久了,自會懂得,不需要第三者告訴我。

        不過有些舉動,又不是能簡單地一言兩語可以解釋,例如米米玩到亢奮會撒尿、阿寶會無端端打貓、小襪上街會流眼淚等等,當人很想偷聽牠們的心聲時,便造就了傳心術這門生意。對我來說,這就跟貓友討論湊貓經一樣,當作心理輔導好了。

        關慧玲

        
回應 (12)
我要發表
2011/04/21 12:58:01 回覆

關小姐 , 係呀 ! 我都唔明 , 明明有兩個兜 , 其中一個已經瞓咗一個 , 冇位喇 , 另外嗰個係都要一齊瞓 , 瞓喺上面 , 攪到下面嗰個只見到個頭同隻脚 , 奇在下面嘅又唔走 , 由得佢瞓住 . 佢哋天生鍾意迫架 ?

關慧玲
關慧玲 2011/04/20 18:05:15 回覆

catcat,

貓係咁,愈細愈窄的東西,愈想迫入去架。

2011/04/20 14:32:01 回覆

其實我想講呢, 響隔離有個大紙箱, 又有張靚靚貓床, 足夠兩隻貓瞓有餘, 偏偏對呢個紙箱情有獨鍾, 我諗係因為可以兜口兜面望住我哋睇電視~ {#icons_cat9}

2011/04/20 11:09:35 回覆

cat cat , 佢好似直情 '塞唔入" 個紙箱 , 只係坐喺上面咁 , 好無奈嘅表情 {#icons_cat3}!

2011/04/19 10:10:19 回覆

關小姐,

個紙箱, 佢同傻Miu輪流爭住瞓, 傻Miu瞓就啱啱好~

關慧玲
關慧玲 2011/04/18 13:40:26 回覆

catcat,

哈哈哈哈哈。

真係好好笑丫,你睇埋佢個表情!!!!!

2011/04/18 12:24:36 回覆

唔係我大份, 係個紙箱細咗啲姐~

2011/04/16 10:21:06 回覆

我都同意 bluepanda 話 "如果要透過第三者才能跟貓貓溝通...總好像隔了一堵牆", 但係有時佢哋無拉拉大叫時, 真係好想知佢哋叫咩架, 又唔係肚仔餓, 你去搵佢 佢又唔理你, 真係唔知佢想點架

2011/04/15 16:03:55 回覆

如果要透過第三者才能跟貓貓溝通...總好像隔了一堵牆啊.

 

關慧玲
關慧玲 2011/04/15 12:21:50 回覆

係丫,今朝早入廚房餵食時,米米施施然從其中一個櫃推門出來應我,好像人仔被人叫醒一樣傻傻吓,睇見就笑。人與動物的互動,真的好簡單。

2011/04/15 12:15:35 回覆

其實貓係一種無時無刻都會真情流露的小動物, 只要時刻觀察了解, 代入牠們的角色, 其實不難知道牠們在想甚麼, 多花時間精神去陪伴牠們已可以治療心病了, 同樣地我們亦希望我們愛或愛我們的人多些陪伴了解自己一樣, 一樣能醫百病, 何需花一大筆無謂金錢給一些所謂"治療師", 他們最後了解小動物的結論是 : 希望主人多陪伴我陪我玩, 不要天天不理我等....... 不是麼?? {#icons_cat1}

2011/04/15 11:45:17 回覆

其實只要對小動物照顧周到,肯付出愛同真心去對待佢地,彼此都有交流,就算有時一個眼神都好,大家都會收到大家既信息... {#icons_cat1}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}