陸仟圓

2011/09/05 22:49:38 網誌分類: 其他
05 Sep

忽然,香江多了很多人名叫「陸仟圓」。真係唔明,究竟始作俑者的官員,是有點小聰明,還是少了點聰明,其實,簡簡單單的例子寫上「陳大文」,誰都知道應該是什麼的。

老鼠屬於第二期,還有一星期才到,真係有點心急唔奈煩;政府話出年4月1日才登記,會多二佰,我倒想問問政府,我寧願攞少ニ佰,即過水,得唔得呢?{#icono_21}

有好多人問,未到期可不可以交表?答案係:yes!我就選擇提早嘞(交咗 Lu)。有D人笑老鼠,早D俾,出起事上嚟,咪一樣冇命享。right!假若真係冇命享,學姜大衛話齋,留低都係一點心意。

响度提提大家,簽名個度唔需要跟户口式樣,求其劃隻龜或老鼠就得,政府又check唔到,銀行又唔理,總之户名、户號及ID啱就得。

回應 (1)
我要發表
淺雪
淺雪 2011/09/06 09:30:13 回覆

總之終於等到啦..

user