旅遊雜講 (2)

2007/06/21 23:14:35 網誌分類: 旅遊
21 Jun

阿水無聊咁問:「去旅行跟團好定自由行好?」

我無氣咁答:「個答案係見仁見智睇你點睇。」

佢懶惡咁鬧:「車!個答案咁行駕。」

我懶認真咁答:「無點你呢,!係食、住、行三方面,樣樣嘢都有辣有唔辣啦。」

        大路黎講跟團係飲食方面可以用十個字形容,「一係唔啱食,啱食唔夠食。」點解咁講?無他嘅,成本問題,一嚿有限錢又點可以滿足三四十人要求,由其是我地咁嘴刁嘅香港人。所以跟過圑嘅朋友食完飯後多數都會聽阿導遊咁講:「你哋食飽未呀?食飽去埋洗手間可以上車等。」通常導遊都唔會問個客啲嘢好唔好食駕,問嘅話多數捉蟲。不過有幾次跟團都遇過有啱食嘅餐,食歌陣份外覺得啲嘢食勁好味。點解會覺得啲嘢好食咗?因為之前幾日餐餐啲嘢唔啱食,變相餓你幾日後啤啲正少少嘅嘢你食,唔好食就有鬼。而食到唔夠食就多數無得加,想加就加錢囉。咁如果夠銀兩跟亞「蔡 san」 該種美食豪華團,就梗係無喱啲嘢發生啦。

講開食飯,有幾次食飯就真係勁摑笑。你有無見過食食吓飯對面個 auntie 幫佢個仔仔換片?又有無見過旁邊個靚仔食到噴飯。最難頂重係同團有個哥仔,佢當然無我咁靚仔,講嘢重超低能 (衰過我歌隻呢),但亞導遊翩要佢同我同枱。睇落我係唔係好勁呢,羨慕我呢。

       咁咪以為自由行就好好呀?開頭諗住去到老連咁遠,揾間出名嘅食肆嘆吓,結果就係人生路不熟揾到死死吓,去到重要排長龍等,喱個時候饑寒交逼都幾淒涼。求其揾間坐低又點呢?咁重慘,外國好多地方其實唔係好似香港咁,啲人唔會成日出街食飯,你幫襯食嘅嘢分分鐘係幾日前剩落。

 

 

 

* 以上文字全用香港口語及大量白字表述,如閱讀時引起各方困難及不安,請多多包涵。

回應 (0)
我要發表
user