陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

期指賭局(2)

2007/07/16 10:16:43 網誌分類: 經濟
16 Jul

港股升穿23000點,升到你唔信,早前港股還是在美股跌、大陸股跌的情況下獨升,如今美股破高,港股更加升得有道理,造就環球散戶,把錢投入基金,回流包括香港在內的亞洲高增長市場,大戶要炒上就唔係咁犯本了。

陸羽仁經常講期指,只係想講一個簡單的事實:「有實力超強的大戶在炒作期指及大市」。這個事實雖然簡單,但就可以否定另一些大家普遍相信的東西,不要以為香港的大市是因為經濟基本因素隨機形成,不要以為大市的好倉淡倉是隨機分散在大戶和散戶手中。這樣亦會導致一個簡單的結論:不要隨波逐流,見好睇好,見淡睇淡。

炒作期指的外資大戶,如巨龍潛伏在水中,你要觀察巨龍的動向,來判斷大市的安全程度。當好多人見到陽光普照,水波不興時,好放心去游水時,最後可能成巨龍的午餐;當你見到傾盤大雨,無人游時,可能是最安全的時候,因為食物不多,巨龍都潛番水底瞓覺了。講得幾講,你可能會有一個相反理論,咁樣逢係落雨去游水咪得囉?呢種道理大方向幾啱,但你都要有判斷力,唔能夠盲目咁做,有時下傾盤大雨之後就一場黑雨,亦唔以話一見無人游水就去游,無人游水只是出現一個機會,落唔落水還要判斷。

網友Kevin問「其實我睇左好耐都唔明點樣可以係期指睇大戶動向.......期指最多都係高水低水...好似近日咁, 早一兩日低水, 今日又高水....今日高水即係買既人多...但係又點知係大戶買定散戶買?

我相信Kevin的問題,亦是多數網友的問題。我的答案是的確好難睇,但係點都要用個腦去諗,諗錯唔緊要,但在諗的過程,就會有很多發現。

今日講多兩句你所講的期指高低水,如果恒指23100點,期指23150點,呢50點的「高水」怎樣來的?期指高低水的形成,主要源於市場的購買力,大部份朋友應該讀過中學的經濟學,產品的價格,由供應和需求決定,供應少、需求大,價格就會升;供應多、需求少,價格就會跌。但大家不要忘記,期指只是衍生工具,其價值本應依附在恒生指數之上,點價衍生產品會貴過基本產品?

期指高於現貨,當然有少少是衍生工具的價值,因為它可以以少控大,有槓桿效應,但當它高水增多時,就反映它的需求強勁。假如我係基金,見到恒指升,一時間買唔切現貨,可以先搶入期指,等買夠現貨才沽番啲期指出去(其實這也是一種對沖);期指和現貨有互相替代的關係,如果期指高水,按理大戶也可以全部買現貨,不用付貴點價錢(即高水的部份)來買期指。所以期指高水,可能是一種市況急轉,大戶買唔切現貨,所以先搶期指。如果持續高水,至少代表購買力很強。如果在月底轉倉時下月高水很多,更代表有炒作期指的大戶在轉大量好倉。

你可能會問,為何轉倉時高水一定是大戶造成,為什麼不可能是散戶做成?陸羽仁有一個假定,市場中充斥著另一種食差價的大戶,他們專門睇著市場不同衍生產品的差價搵食,若差價是由散戶自然買賣形成,好快會有食差價的盤投入,差價好快會被拉平。但如果差價是大戶在大量造好倉造成,大戶倉位大,要轉倉難免如此,他們也不怕俾你食差價,例如高水100點,等如送100點俾淡友,你話有無咁好死?到轉倉完成後,一下抽高幾百點,咁就什麼仇也報清了。

最後講多一句,在大市急轉時,如急升或急跌時,係最難睇市的時候,如今就是這種市況,你分唔清大戶在期指市場想點,都好正常啫。

陸羽仁
回應 (279)
我要發表
2007/07/17 11:29:55 回覆

Kevin,

我是投機的, 故不考慮溝淡. 謝.

 

陸羽仁
陸羽仁 2007/07/17 11:19:32 回覆

陸羽仁覆網友

S2000等:好多人問新股天工,此股從事高速鋼切削工具等業務,以上限定價計,07年市盈率15.3倍,並不便,但聽聞認購的散戶不少,只宜投機性認購。

Tom:問復星持貨策略,復星在這種牛市上市,定價不便宜,上市升幅無散戶預期咁高,亦不出奇。有貨可以等等,宜守10元的大位,跌穿止賺。

Kevin 9:如果你真係9歲,我就唔建議你炒股,唔係你輸咗錢無人能承擔得起教你炒股的責任。

Ray:晨訊跌穿批股價,觸發部份入貨者止蝕離場,雖說機構投資者會揸長的,但有些也定止蝕位,所以基金亦會大手沽。反而若貨入莊家手中,應該會有人出來獲獲盤,除非想大震倉。

巴飛凸:我手頭上無匯豐當年的資料,有無試過上網查,輸入「匯豐98年每股盈利」,試試看。

Piker:我早前答過你,不知你有沒有看到,要看1.你的入貨價,若是在近幾個月才入貨,意味入貨價不便宜,可以考慮高位分段出貨或推高止賺位到位出貨,但若入貨價便宜,可考慮長揸不動。2,要判斷是熊市還是大調整,若只是大調整,長揸的貨也不一定要清倉。3,要看自己EQ夠唔夠,有些人敢賣唔敢買,沽了好股跌落來唔敢揸番,就此飲恨。

Hlam:紫金宜守5元,若跌穿要止賺,唔穿可以坐吓等高的。

Alex:發換股債的情況多種多樣,若是莊家股,可能批換債俾人安全地炒股,又或者批俾自己友等佢換股變相發新股暗中派貨,炒高又有,派貨又有,要看那隻股炒到乜階段,不能一概而論。

Km 2007:991十送十紅股,實際效果等如一拆二,除淨時理論上股價應該得番一半,但加埋紅股即係無郁,你唔可以話跌咗價。

Angora:亞爺陰陽手,對大陸股市又打又挺,既有你講的發千億票據吸水,另外又批投資公司買A股,新聞如下:

「保監會已將保險公司在A股市場的投資比例上限從5%提高至10%。這將使包括中國人壽和中國平安在內的中資保險公司投資於A股市場的資金規模提高到接近人民幣兩千億元的水平。」

阿爺又唔想市升,又唔想市大跌,唔升唔跌最好,唔知有無咁理想。

Matthew:渣打有少少炒味。

Ling:你問乜價買標智滬深300基金,主要睇大陸市,例如你覺得上海A股而家4000點,跌到3700點應該差唔多,就應該在佢跌到3700點時入市。

Michelle:工行係大笨象,郁得慢,但轉去復星係唔好策略,唔知,復星上市無大升,反映訂價貴,而且復星內有A股,會受A股走勢影響。

2007/07/17 11:16:44 回覆

TO KM,

從投機角度而言,猫兄係唔會建議人向下溝淡,或蝕錢時加注..

從投資角度而言,可能可以,但猫兄係唔識投資.

2007/07/17 10:33:06 回覆

少帥,

唉..而家抽到都未必好, 我d 1813 / 625 同埋朋友的573 都係表現差, 都唔知佢想點, 所以都有d担心天工架, 如果加多只蟹係個藍度, 我真係見到好野都無錢買(因資金有限..)

有無人可以分析下天工呢?

羊咩

2007/07/17 10:25:08 回覆

Hello!!各位早晨呀!

我想請問大家對"優質生活基金"的睇法,因為本人唔識關於基金點選擇,希望大家可以比D意見小妹參考一下。

2007/07/17 10:06:57 回覆

km, 工銀的股東註冊事務,由中央證券承辦。可帶同身份證明文件,住址證明,到灣仔合和中心1806室報失。

小帥,editgrid係出現技術問題,暫時無法建立、更改 remote data。

2007/07/17 10:06:22 回覆

少帥: Yes, I think so, same as you, grey background.

I also have no luck in lucky draw, just get 1 success in 工行,same as you again. 亞k

2007/07/17 10:05:52 回覆

唔該Charlie 、水滴及金兄解答滬深 300

小潘

2007/07/17 09:57:23 回覆

亞 k

我懷疑 editgrit 有 d 問題

我按左遙距資料都淨係出左個灰色格,但係無反應

少帥

2007/07/17 09:57:13 回覆

金曹大哥,

請問遣失股票工行(1398), 應怎樣補領. 謝謝. 

2007/07/17 09:50:35 回覆

羊咩

無留意天工,所以暫時未決定抽唔抽

不過我無咩抽獎運

工商之後就一直抽唔到 @_@

復星一人一手先中

p.s. 岩岩睇到有天工既分析

http://www2.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=4753498&extra=page%3D1

少帥

2007/07/17 09:41:57 回覆

水滴石穿:

我想待這次公布中期業績後可能先至會更清晰地看到中人籌在國家一系列新訂的有利於它的投資政策之產生的實際效益, 到時估計它的股價走勢的正確性會高點。

2007/07/17 09:36:55 回覆

猫兄,

早晨, 想問一吓東北電(42), 我於2.78買, 現價2.50 是否可加碼或沽之. 謝謝.

2007/07/17 09:23:35 回覆

嫣嫣,Winnie,水滴石穿:

原來大家都留意18-24. 6叔影響力唔講得小.  我之前話會慢慢買優質股,其實就是2628. 我同意水滴石穿所講28元,絕對有可能,我甚至覺得26.5都有7成機,而24元是4成 (唔係一定無可能),我估我第一注,應在27-28附近. 亞K

2007/07/17 09:22:11 回覆

同意Charlie 和 水滴石穿 兩位仁兄的分析,其實唔使急於買 "滬深 300 指數"(2827),林森池大師說A股已經安全著陸,不等于說A股已經到底。我的理解,上証3500點上下是一個重要支持位,第一注放在3500-3600點之間比較安全。

羊咩,您呢句 "亞K"返嚟嘞" 真係溫馨。

2007/07/17 09:02:39 回覆

Luk Sir:

Do you think DJI can achieve 14,000 level?

 

圖表

水滴石穿
水滴石穿 2007/07/17 08:54:31 回覆

Winnie

一是月供,用時間拉平價格。心理上不要等A股在08-10年可能的大調整再開始入貨,一來可能軟著陸沒有想象中的大調整,二來無法跟隨享受大調整之前公司價值的增長。

二是分注,跌到$28上下先入一注,每跌2元加一注。我覺得$28的可能性還是存在。 

我自己會選擇雙管齊下。

 

2007/07/17 08:52:50 回覆

twohitsix  :

Thanks for  your opinion. Actually, I don't know what is #2827. I have do search detials and do the homework first.

2007/07/17 08:52:09 回覆

陸老師早晨,

其實一直都不太明白期指,知道它與點數有關,如果做好倉,恒生指數高過好倉的價位就贏錢。

在文章說道:"所以期指高水,可能是一種市況急轉,大戶買唔切現貨,所以先搶期指。"
大戶買唔切現貨,就買期指,難道期指可以換成現貨?

曾聽說過,如果期指一直高水,會拖著恒生指數上,相反低水也是一樣。但不太明白其理由。

深明自己不適合當投機家,也不明衍生工具(因為腦袋很遲鈍),因為不會買這些衍生工具所以不明也少理。但現在陸老師說,股市受期指賭局左右就想多了解一下。

謝謝

三心兩意

2007/07/17 08:50:00 回覆

嫣嫣:

當時我都set左手18元入隻中國人壽, 當然係入唔到, 但我在24元是入了2手, 可惜晨早就放鬼左, 我知現在就算點等及忍也很難等到24元, 但現水平, 我又覺得貴了點, 都係等回調在作打算, 係有何意見呵?

2007/07/17 08:29:50 回覆

陸sir,

請問新股天工點睇?認購得過嗎?

2007/07/17 07:54:54 回覆

小潘:

我想是否唔使急於買 "滬深 300 指數" 呱? 一則, 它不需要認購申請等分配, 隨時可以買; 二則, 最近一段時間內地股市的基本走勢是向下, 可以等這次振盪穩定下來再買是否會著數點呢?

水滴石穿
水滴石穿 2007/07/17 07:45:25 回覆

小潘

我以前問過基金公司,其他主動基金是每天從基金NAV中扣除管理費,至於從年到日是除以365/360/交易日數目,我就木宰羊了。我估ETF也是如此。

林森池大師說A股已經安全著陸,不等于說A股已經到底。我的理解,上証3500點上下是一個重要支持位,第一注放在3500-3600點之間比較安全。上証3600點怕一買就跌,上証3500點以下有些驚買不到貨,所以會借鑑東尼叔叔4元開始買工商銀行越跌越買的思路。

GuruBB

林森池大師說,香港的房地產牛市已於1997年結束。用歐元折算,其實香港的房產價格無漲,如果繼續人民幣升值未來港幣取消,也是同樣問題。而且豪宅領先細价樓,有多少普通人可以買豪宅投資?股票至少月供門檻1000元,幾乎人人可以。

當然可以去内地購買物業,享受物業和人民幣雙重升值。但是同樣存在門檻問題,我不知道港人購買内地物業能否獲得按揭貸款,一筆付清的金額不小。

2007/07/17 07:34:12 回覆

魚仔:

不可以。

2007/07/17 02:41:37 回覆

To: 牛腩貓咪大哥,

 請問1093,1880的運動如何 ?

Thx

2007/07/17 00:43:48 回覆

補問: 滬深 300 指數管理費點收?

1. 一出一入收?

2.持貨一年收?

3.逐手收?

上網搵過都冇有關資料,有冇人可以解答一下?

小潘

2007/07/17 00:34:16 回覆

金師兄,

報到!我都加入咗晨訊! 因睇咗你地成日講晨訊咁耐, 我對你有信心.

放心, "投機的我"都預咗有高風險, 咁大個人會對自己既決定負責~

另外想請教你, 可否幫我看看手上的新股, 琴日上個去, 今日又跌翻落嚟, 佢地仲有無機會返生呢? 625, 1813, 573(朋友的).

羊咩

2007/07/17 00:33:30 回覆

陸sir

有幾個問題想請教,你在回覆Ray時謂"至於估大戶期指倉位,主要不是聽消息,而是觀察散戶的心態和盤路,就是大戶盤路的相反倒影,再看期指的走勢去印證。"

1.陸sir你分析市況的第一步(or切入點)係咪先"觀察散戶的心態和盤路"?

2.如何"觀察散戶的心態和盤路"?

3.如果"應升唔升"同"應跌唔跌"係睇盤路的一種,咁星期五美國升市,今日港股應升唔升,再加上期指高水收窄左,可唔可以認為係市況由好轉淡的信號?

多謝陸sir花時間回應

2007/07/17 00:23:18 回覆

k姐, 唔好誤會頭條...只係我唔係成日check mail啫, 收到嘞, 都覆咗你~

羊咩

2007/07/17 00:18:48 回覆

不投資股票, 如 Luk Sir 話, 最多人識的應該是從地產得到可觀回報.

如 02年尾至 03年尾買到樓, 現在應有 50% + 增長吧. 眼光好, 如買太古, 可能有 100% .

 

2007/07/16 23:43:11 回覆

羊咩:收到謝謝, 我都私人回應了你,唔通頭條網唔識email通知你去我 blog check? 亞k

2007/07/16 23:40:46 回覆
S2000: 近日好衰唔衰留意雞股,新股天工. 連名都未聽過. 亞K
2007/07/16 23:40:26 回覆

金兄及 水滴石穿

再 想多問一句,呢隻滬深300是否如盈富基金一樣,唔會因為多人掃貨而被搶高?

如果,唔會, 真的可以觀察多一陣,睇睇a 股指數入才準確一點,今時的a 股指數,斷估都不會像之前一樣爆升掛

to 天涯 s 2000

我地互通消息啦

小潘

2007/07/16 23:40:21 回覆

成日無睇, 啱啱先追晒...

k姐, 睇你今日既表現, 就知道"亞K"返嚟嘞 我係你個blog留咗message, 你收到嗎?

少帥, 我都想抽天工, o唔ok呀?

 

羊咩

2007/07/16 23:36:39 回覆

新丁:謝謝,等我立即試試

s2000: 2000現價蝕15%,咁快加注無so (二來無$加). 如果2000真是跌落2.15, 我估我會將手上一隻牛牛股票換馬,降低成本至2.5.   亞K

2007/07/16 23:24:41 回覆
Dear Mr. Luk & Kam Cho Brother, I have #1398 bought at $4.67 (early of this year).  Although it has positive growth on profit for 1st half year, but its speed is too too slow.  I wouldl like to sell it and change to #656.  Any comment?  Thanks.  Michelle
2007/07/16 23:21:33 回覆

阿k:

我d貓狗ok, d八哥仔係露台養,佢地好熱唔係好慣..隻貓就係屋內勁睡..佢係南非唔係咁既,重乖左好多tim..

晨訊我會再入若跌到2.15..我覺得佢今次好似上次三月咁..好快會再上

你有乜野意見如果我抽天工..

2007/07/16 23:15:40 回覆

猫兄:

妳覺得1398現價是否可以購買?運動如何?

Thanks

2007/07/16 23:15:09 回覆

亞k

我之前都不懂使用editgrid, 肯得金曹的指導.

更新data 方法如下:

1. 去"data" - 選"manage remotedata”

2. symbol: 要打 你果隻股  e.g  0005.hk (記住係要4個digit 同埋.hk)

3.label: 選你想update d咩野, price 呀, highest, lower...等等

4.which cell: 打你想邊個格仔要update.

完成

如果想要currency 就要係category 選 currency exchange

如果想要各地指數 可以參考http://hk.finance.yahoo.com/m2?u

跟住d代號打就ok

 

2007/07/16 23:13:03 回覆

金師兄

滬深 300 指數基金 和 滬深300ETF (2827), 怎選擇呢? Thank you.

2007/07/16 23:10:57 回覆

Mr. LUK and Brother KAM CHO :

What's price is suitable for buying「標智滬深300 ETF(2827) ?

Can I buy it in the stock market ?

Thanks !!

2007/07/16 23:09:06 回覆

Charlie 兄

可在香港的招商轉人仔買 "滬深 300 指數基金" 嗎? 甚麽價位買比較好? 現價幾多同埋要最少買幾多, 手續費如何? 有甚麽要留意。Thank you.

2007/07/16 23:07:22 回覆
S2000, 你就好啦,我全無彈藥,之前買入2000@2.9,無得愈平愈加注. 你d貓狗水土適應嗎?我隻旺旺前兩日照X-ray,醫生話斷骨未能埋口,話過多一個月都埋唔到口,要再做手術.希望旺旺生生性性,快埋口.  亞K
2007/07/16 23:07:04 回覆
大家好!唔該想問吓有冇師兄 姐弟妹知道星島日報嘅No.另外,1041大家點睇?
2007/07/16 23:05:24 回覆

呀! 飲RED BULL便可以有一對翼啦! 

Anybody have RED BULL?

2007/07/16 23:04:14 回覆

水滴石穿

富爸爸系列的書其實對自己有很多的啟示, 透露了不少富人為什麼越來越富的奧秘, 他們和一般大眾的理念有什麼不同, 還有對理財的態度和方式. 建議有時間可以看看, 不要單看一本, 由系列一到三就已經很足夠了. 公共圖書館可以借得到

能夠用到他們的方式, 在退休前財務自由應該不是夢 

 

S2000

歡迎你加入晨訊投資團的一員, 現在我本金不多, 不敢再入了, 已設置限價盤2.15元最後加注, 希望不會到步.

 

小潘主席

我也對2827有興趣, 已經把它納入為觀察名單

 

天涯 

2007/07/16 23:00:52 回覆

Ray兄, 金師兄, 阿k,各晨訊fans:

今日成功set2.48入左晨訊..大慨三點入到的, 好彩尾市都係2.48...對佢有信心...

小潘主席:

我對2827都有興趣喎...

2007/07/16 23:00:50 回覆
正在試用Editgrid, 想問當我做了一張spread sheet (只是打入股號股數等),怎樣管理遙距資料 (如更新股價等),我按下資料選項下的 管理遙距資料, 只有灰色背景,甚麼也沒有. 亞K
2007/07/16 22:52:16 回覆

小蝌蚪, 深圳國際 (0152) 橫行先, 創新能源 (0702派貨啦!

: 本人沒持有以上股票, 我是跟大戶影子買賣的小抄手, 與陸sir的基本分析, 完全不同.

水滴石穿
水滴石穿 2007/07/16 22:50:58 回覆

天涯

我其實很想學習高人不買股票如何通過其他途徑應付通貨膨脹和退休后的財務自由,如果可以學到也是受益終生。

瀏覽更多回應 正在載入...
user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。