20110722 Cebu-Dumaguete 3天周圍積

2013/01/23 20:09:18 網誌分類: 旅遊
23 Jan

2011年7月21日,星期四,晚上出發到機場再一次到 '宿霧',已經不記得第幾次到此了,不過今次的目的地是 'Dumaguete-杜馬加地'。


航班:
22 Jul, 2011, HK-CEB, 5J-239, 01:40AM / 04:10AM,
24 Jul, 2011, Ceb-HK, 5J-238, 22:15PM / 00:50AM. =$714.20
22 Jul, 2011, Ceb-Dumaguete, 5J-867, 06:30AM / 07:05AM. =$210.60

住宿:
Hotel Nicanor Dumaguete, Peso 1199.- less 5% = Peso 1139.-./ 晚 / 2人 x 2晚 = Peso 1139 / 人。

找換率:HK$100.- / Peso 545。

同遊:豹叔、Connie、Greyson、Pammy、LongYin、LongChing、關、Joey、Johnson、遊遊雲。

搭 5J239,0410AM 到 Cebu,即轉 06:30AM 的 5J867 去 Dumaguete,到達時只是 7點幾,交通暢順。



本來打算坐酒店的免費接駁車,但周圍都搵唔倒車,唯有在機場包了一部 Van,車費= Peso 300.-,去到未夠時間 Check-In,放下行李先去食早餐。









食完早餐返酒店取一些輕便行李,準備去 'Siguijor Island'。




去到大家的車停在不同地點,以至搭唔倒船,大家唯有分頭去 Shopping Mall 行,而我同 Johnson 就去打聽後日去 Cebu 的巴士時間。





巴士開出時間是 05:45AM、08:00AM、11:20AM…,當然搭 08:00AM 的車,車費=Peso 200.-,小童=Peso 75.-,另自付船費=Peso 75.-。





再到 商場會合大家。




行完返酒店 Check-In,不過尚欠一間房,唯有先食午餐。



雙人房,沖完身坐在床上已經睡著。



晚餐的地點就在附近。



超大的 Pizza。




2011年7月23日,星期六,包了昨日在機場接我們的司機去往 'Apo Island' 的碼頭,不過話明要一部大一點的 Van,車費來回=Peso 1000.-,車程約一小時;去到後落大雨,先去付每人 Peso 100.- 的上島費,再去在島上的 Resort 食多個早餐,然後回程,相都無影張,好彩見落雨無比 Peso 50.- 的浮潛費。





返回 Dumaguete City 後食午餐、晚餐,周圍行,就一日!

2011年7月24日,星期日,去到巴士站先知,08:00AM 的車改了 08:20AM,車程約 45分鐘去到碼頭,車一上船就即時開船,原來我地部車遲了!








對面就係 'Cebu Island',船程約 30分鐘。






到岸後有 20分鐘食早餐。



呢碟 '豬肉飯' = Peso 70.-,幾好食。




食飯時發現有部飲水機,入 1Peso,自動會出一杯水,試過食飯、飲呢部機的水,都無肚痛。



回到 'Cebu City' 約 13:30PM,搭的士去 'Crown Regency Hotel Tower',幫大家 Check-In,後,再到 'Ayala Centre',食飯行街,晚上小弟一人出機場回家。

這次使費很平,每人計…
機票=$925.-
夾錢食飯 & 出海等交通 = Peso 2000.-($367.-)
住宿=Peso 1139.-($209.-)
零用=Peso 2000.-($367.-)
回程機場稅=Peso 550.-($101.-)
共=HK$1969.-

後記:
全程最想去的地方是 'Apo Island',點知去到落雨,真的有點而失望,不過在岸邊睇,又似乎不是個很好的浮點,不知會否再來?
回應 (0)
我要發表
user