關慧玲
關慧玲
關慧玲

天敵

2013/01/25 09:11:07 網誌分類: 生活
25 Jan
        舊曆新年快到,習慣買好多花回家,不過對飼有搗蛋貓的家庭來說,真要小心選擇年花,皆因不少植物都有機會令貓爺中毒,輕則食欲不振,重則會嘔吐或面部腫脹。

        從前家裏一定有一盆水仙過年,貪其一室生香,後來才知花朵對貓貓有毒,幸好關家貓一向對有香味的花興趣不大,不過為免萬一,還是把花放進貓禁地書房中,改買桃花和牡丹。暫時貓爺只仰望着桃花樹,未有興趣爬上去,希望可以捱到過年!

        上網了解一下,不少常見家居植物,如菊花、萬年青、長春藤、滿天星、天堂鳥、黃金葛等,對貓都不好;聖誕常備的聖誕紅,原來也不行。貓沒興趣咬當然沒事,可是唔怕一萬,只怕萬一。

        試過轉擺膠花,不一會即滿佈貓牙齒印,當然是見膠即亢奮的肥米所為,咬完再嘔一大餐。看來無論真真假假,花就跟老鼠一樣,是貓的天敵,不能共處一室。

        關慧玲

        
回應 (9)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2013/02/06 12:07:01 回覆

mtleung,

係呀,我一向愛花,可是有貓後就不敢亂買了,家中桃花算高,肥米亦沒有興趣爬上去,勉強可以啦。  

2013/02/04 12:12:13 回覆

新年佈置:插花, 唔敢諗, 又驚有毒, 又驚佢地鼻敏感, 玻璃裝飾, 唉, 侈望. 家中只可以有呢D架咋 {#icons_girl3} {#Lucky7 178x320.jpg}

2013/01/28 23:35:27 回覆

So cute!!

2013/01/25 16:53:06 回覆

Old-Ox 佢叫"關真真"呀!

我家年花年三十買, 但一定過唔到年初一!!! 初一一早就會見到年花遍地 {#icons_cat3}! 年年都係...

關慧玲
關慧玲 2013/01/25 14:20:29 回覆

old ox

係喎,又幾似喎。 {#icons_cat2}

2013/01/25 13:43:56 回覆

這幀照片, 明顯見到"黃真真"塊面係個倒轉的葵扇圖案.

8012: "黃真真"係仔仔!!

Old-Ox {#icons_cat2}

 

 

2013/01/25 12:25:49 回覆

真真好靚女

 

2013/01/25 11:03:14 回覆

hi,,,我家未養貓爺時,,,,我年年都會買年花回家的,但有了貓爺之後,,謝絕花草,只可以種"貓草"了 {#icons_girl2}

 

2013/01/25 10:57:49 回覆

我覺得真真比後面既桃花仲要搶眼囉..... {#icons_cat1}

 

 

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}