關慧玲
關慧玲
關慧玲

暖爐

2013/01/18 08:41:23 網誌分類: 生活
18 Jan
        話說有兩層絨毛的英短能夠在天寒地凍下活動,但似乎不太能在肥米和骰仔身上看得出來。

        米米怕熱,夏天會霸住洗手盤涼快,也會脫大量毛毛散熱,所以養英短要有心理準備日日替牠梳毛。

        然而一到冬天,牠卻又搶住曬日光,人一坐到沙發上,牠就來親熱,是把我當暖爐用,趕也不走。基本上我是被釘在沙發上動彈不得的看電視,一套劇集未播完,我的腿已經麻痺。

        而另一隻英短骰仔,就每每預告天氣變化,但凡氣溫一下降,牠可以連打六、七個噴嚏。牠亦甚怕凍,總要黏住另一隻貓睡,像行孖咇般。反而唐貓仔阿寶、阿Kidd等就沒這麼怕冷,活動能力都比較強。

        生活安樂的幾隻肥貓,懶理天生懂得禦寒,或者都已忘記了這項本能,總之家裏供應一切所需,佢哋又使乜諗咁多呢?

        關慧玲

        
回應 (8)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2013/01/19 14:59:35 回覆

mtleung,

咁又係,到夏天真係搵鬼睬你丫!! {#icons_cat8}

2013/01/18 22:04:24 回覆

很想與貓共眠 {#iconb_510}

2013/01/18 13:55:51 回覆

我就剛相反, 寒冬到, 就將貓貓塞進被窩或大褸內當暖水袋用.

Old-Ox {#icons_cat1}

2013/01/18 12:51:01 回覆

hi..關小姐,,,,我家也有隻英短少爺,,,牠的毛毛是加厚的,,,一到冬天,,牠就來我腿上坐,,送我溫暖.... {#icons_cat8}

2013/01/18 12:46:38 回覆

身為主人的我, 每年都期待冬天0既來臨, 天氣越凍就變得越搶手, 一隻三隻爭住疊上個大脾度... {#icons_girl2} 

關慧玲
關慧玲 2013/01/18 12:20:27 回覆

sammisp821,

係我都好暖呢!! {#icons_cat2}

2013/01/18 10:12:31 回覆

睇張相果個"大場面",何其壯觀,唔知米米媽有無出汗? {#icons_cat2}

2013/01/18 09:37:25 回覆

正如唐人自幼捱慣,身壯力健,外國鬼仔歎慣,一有挫折就返屋企靠父母.  {#icons_cat2}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}