關慧玲
關慧玲
關慧玲

年廿八

2013/02/08 08:41:33 網誌分類: 生活
08 Feb
        年近歲晚,全屋都要清潔迎接過年。先把貓廁所裏裏外外洗一次,重新鋪上一整包乾淨貓砂,貓碗也浸洗過,貓睡的地氈早一天已洗好曬乾,鋪在地上。之後才全屋大掃除,掃塵抹窗拖地搞足大半天。

        別以為一屋乾淨好過年,搗蛋鬼總會來搞局。

        一夜無話,早上醒來,兩隻曳仔在玩兵捉賊,把平放的地氈踢到揭起,不知誰個又在上面嘔了毛毛,再看廁所,經過七貓輪流幫襯後,開始有些味道。再看廚櫃,又被米爺打開了,在裏面搞個天翻地覆,紙巾扯了一地。至於客廳的桃花,應該是有衰仔在玩撲花,一地都是掉下來的花碎……屋企比未執前更凌亂,看來之前是白忙了。

        在凌亂中,七貓爺卻自在地舔腳,完全不覺得亂到七彩是問題。貓的清潔觀念與人是有一段距離的,又或者,對家有搗蛋貓的人來說,基本上日日都是年廿八。

        關慧玲

        
回應 (5)
我要發表
2013/02/08 22:46:14 回覆

桃花下既米米好神氣呢!!!

關慧玲
關慧玲 2013/02/08 12:01:17 回覆

無錯,貓愛乾淨,但佢地係期望人同佢地保持清潔,一日唔掃地,就不得了。如果佢地可以幫忙做家務就好了。

2013/02/08 11:32:08 回覆

關小姐,佢地大爺係向你表達不滿,唔鍾意你執得間屋太乾淨呀 ^o^

2013/02/08 11:00:22 回覆

Nicely shot picture !!! {#icons_cat7}

2013/02/08 08:57:34 回覆

米米媽:

聽你咁形容第2日既情況, 可以感受到真係亂過未大掃除之前,地毯上的嘔吐....一地桃花....廚櫃紙巾碎....真係眼前一黑 {#icons_cat2}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}