不能說的秘密

2013/05/04 06:42:54 網誌分類: 教育
04 May

「低Form Mk化,高Form高登化,你地間學校有冇呢個現象?」

 

「冬季校服要戴呔,不過其實我一直都唔識打,所以屋企人幫我打完一次之後,我一直都冇解過,平日就咁帶同除。」

 

 

「暗戀左個同學幾年,一直都冇講,直到前排聽聞佢同左第個一齊,果陣都唔信,但前幾日親眼見到了,好唔開心好傷心,唔想係學校裏面見到佢地,腦裏面同自己講祝佢地幸福,但其實心裏面好想佢地散。」

 

在本年初,由港大的幾個好無聊的大學生開始,建立了一個名為HKU Secrets的群組,強調匿名發佈消息,和只限同一間院校的學生閱覽,彼此分享秘密,同時能閱讀其他人的小秘密,但這熱潮一發不可收拾,迅速在網絡上爆紅,很多大專院校和中學,爭相模仿,紛紛設立自己的Secrets群組!

 

 

短短在幾個月內,初步估計,已有超過一百個群組成立,很多名校,如喇沙、拔萃、李寶樁,都有群組;甚至還有Joint University Secrets、中學雞Secrets,遲些可能還會出現小學雞Secrets,繼八大院校之後,還有最新的高登Secrets,真的魅力不可擋!

 

這些群組的最吸引地方,是因為提供了一個平台,凝聚了一群想八卦學校秘聞的學生,挑起同學的好奇心,而中學Secrets裡面,同學可以一起批評某些老師和不合理的校規,提供一個發洩情緒的渠道,頗具殺傷力,聽聞有些學校高層,特別是那些名校,極為恐懼,嚴陣以待,生怕影響校譽,試圖封殺這些群組,已有學校,運用強硬手段,關閉面書上的群組!

 

 

 

而看張貼在各大學的Secrets,可以一睹現今大學生的百態和眾生相,他們究竟忙些甚麼?緊張一些甚麼?有甚麼意識形態?

 

除了一些無聊的分享外,當中也有一些由老鬼給新人的贈言,語重深長,值得同學三思,不失為有建設性的分享!

 

「係大學五件事裡面,只要你做左上莊呢樣野,你就咩都會無哂;你會無哂GPA、你會無哂健康、你會無哂朋友、你會無哂返屋企既時間、你會無哂返part-time既機會,你會無哂exchange既機會;而最諷刺既就係,你會無哂plan活動既自主權;所以在上莊前,請認真的想一想!」

 

 

「不同U學生對自已院校既印象︰我地學校排名咁低,第時出來點搵工做?我地院校剩係著重排名,請D professor返來剩系做research既;我地學校係市區,好繁囂;我地學校係郊區,出返市區起碼搭成個鐘頭車;我地學校D人好頹,D人都唔讀書;我地學校D人好chur,競爭好大,我好大壓力!」

"

「我諗系宿舍屈蛇呢樣野大家都見得唔少,但係唔知大家有冇聽過,有D人屈佐阿媽入黎呢?我聽過有人屈左阿媽入黎,幫佢手廚飯同洗衫= =

 

「其實我覺得大學生都需要補習,請問有冇名師可以補大學?」

 

 

「草根出身,努力入到港大,讀文學院,畢業左三年,靠自己努力,加入左一間國際傳媒做高級編輯,人工唔錯之餘,真係大開眼界。之前見到好多HKU Secret分享負能量,埋怨自己基層出身,輸在起跑線,我想講無錯,你可能一開始搵工時,唔夠D有錢人咁易,但係如果你有料,始終都會上到位。」

 

「讀港大既你,其實已經好幸福,因為出面依家D管理層,大概都係四十歲左右,我夠膽講超過七成都係港大前輩,即係八零年代畢業個班,你作為佢地既師弟妹,有呢份聯繫已經比其他U優勝,你地又何嘗唔係贏在起跑線?見工時醒D,俾D心機,出事既往往唔係自己既基層背景,而係見工時沒有好好準備,努力啦,各位未畢業的師弟妹,下一個secret我會分享下見工既心得。我見過四次工,命中率100%!」

回應 (0)
我要發表
user