大家樂、大快活

2013/10/26 08:59:05 網誌分類: 同行如敵國
26 Oct

想當年,行完街、睇完戲,好多時都係去呢兩間快餐店食晚餐-----冇計啦!窮吖馬。

不過,今時今日,食快餐對於經濟條件唔係咁好嘅人經已算係奢侈品。依家去兩間「大」記食個晚餐,閒閒地一個人都要五十蚊---隨非你唔飲嘢!

但係,你去茶餐廳可能三、四十蚊都食倒碟飯,仲唔駛自已去拎添!

不過,去茶餐廳食個早餐又分分鐘貴過食個午餐----普普通通食個早餐都接近三十蚊(你去名寶石之流更加不上此數)。所以,早餐或下午茶去呢兩間快餐店食便比茶餐廳便宜。

以前是先有「大家樂」、再有「大快活」的。初時,總覺得「大快活」的衛生情況比前者差!因為那時我經常會幫趁銅鑼湾總統戲院果間「大快活」,因為人流多,很多時坐低後,上手食剩嘅嘢都未執!你叫啲清潔姊姊清理張檯,佢祇係用毛巾將啲骨呀...掃落地,所以那時我覺得「大快樂」做得好啲。至於食物---去得快餐店,其實對食物質素都唔可以有太大要求。

其後,「大快活」後來追上----無論店鋪嘅設計同食物質素都改善左!早幾年我響灣仔工作,公司樓下間「大快活」食物很不錯!我間中放工後去果度食個「沙薑雞套餐」---有一碟雞、大小煲老火湯、一碟油菜、一碗飯同普洱茶,當時賣三十七蚊。我一個人絕對食唔晒,兩個人食啱啱好!而且,果陣啲雞好好食。

但係到我差唔多退休果陣(即年多前),同一個餐價錢都係差唔多,但係份量剛夠我一個人食,而且果碟雞嘅味道經已此情不再矣!

今時今日,呢兩間兄弟店經常響店鋪嘅裝修上作大比併----佢地鬥靚唔緊要,最弊用嘅錢都係羊毛出在羊身上,要啲客嚟同佢地埋單啫!與其係咁,不如響食物質素同價錢方面多花心思好過。

回應 (2)
我要發表
2013/10/27 22:58:37 回覆

以前我間中都會去公司樓下間大家樂食飯架,但係前兩個月執左,其實隔離坐大廈有間大快活架,去過一兩次就無去啦,因為佢d裝修黑漆漆咁,又唔係餐廳,駛咩咁有情調,所以去左兩次,就唔去啦。 {#iconb_339}

2013/10/26 11:25:45 回覆

我每次都係食香煎魚柳飯唔要汁。無野好食又唔平!以前唔去架,而家懶煮,無飯 {#iconb_390}食果餐只有幫襯佢。

user