joboche1
joboche1
joboche1

點解咁串?_合訂20

2014/01/22 10:17:14 網誌分類: 點解咁串?
22 Jan

DABHAND ----->

真正高手(DABHAND), 只要用手(HAND)輕輕掂吓(DAB), 就有點石成金嘅效果!

DANGEROUS ----->

人亂發脾氣(ANGER), 有機會危害(DANGEROUS)我哋(US)!

DEAD ----->

仔女同老豆(DAD)嘅感情唔多好, 一喺當佢隱形, 一喺當佢死(DEAD).

DEFEAT ----->

能夠掌握(DEFT)技巧, 推翻對手嘅成就(FEAT), 有如打敗(DEFEAT)左吞噬(EAT)左巨(FAT)人一樣!

DEFEND ----->

辨護(DEFEND)嘅精神, 就喺將行動(DEED)堅持到底(END).

DEFILE ----->

無論喺人事物, 只要被沾污(DEFILE), 就喺失敗嘅個案(FILE)!

DELIGHT ----->

想得到快樂(DELIGHT)之光(LIGHT)? 只要將得失看輕(LIGHT)看淡便得啦!

DITCH ----->

荒廢(DITCH), 似足皮膚痕(ITCH)一樣, 真喺令人討厭!

DONE ----->

只要做(DO)過一(ONE), 都經已叫做做過(DONE)或者做完!

DRILL ----->

過份訓練(DRILL)如同鑽探, 會引發氣味相衝(DILL)而成為病態(ILL)!EAGER ----->任何年代 / 時代(AGE), 總有不同嘅期盼渴望(EAGER)!

回應 (0)
我要發表
user