慶功宴

2014/03/02 14:30:20 網誌分類: 生活
02 Mar

尋日咁辛苦完成個節目(我祇係佔十五份一啫,唔駛歸功我),梗係要化悲憤為食量,食餐勁嘅(我食完早餐就等呢個晚餐啦)!

席設上水中心「海港」,應該係全包宴,菜式同食味真係有點驚喜!你可能質疑:會唔會係你饑不擇食咋?

梗係唔會!我地嚟捧場班「豬朋」都讚架!難道連乳豬啲皮鬆唔鬆脆都分唔出咩?寫到呢度,先諗起唔記得影呢碟餸----好彩冇走「雞」啫!

 

回應 (8)
我要發表
2014/03/04 17:10:46 回覆

攞倒樓上入場劵果啲多數係排隊公開攞飛嘅,這些觀眾一定係鍾意聽粵曲嘅,所以大部都乖乖咁坐響度聽。樓下、特別是大堂前座果啲入場劵係俾唱口嘅,好多時嚟捧場果啲淨係聽朋友唱,唱完就走;即使唔走,都留響後台多過坐響觀眾席,所以樓下咪好多空椅囉!

2014/03/04 14:15:25 回覆

我坐樓上,都好多人聽,我見到d老人家聽得好開心,呢個演唱會算係好,有d真係一聽就想走.初三咪咪.

2014/03/03 17:30:04 回覆

cat,慶功宴有兩種形式,第一種是AA制,所有去食既人科錢,不一定是表演者,朋友都可以去。第二種是朋友封利是俾表演者,表演者收左利是請朋友食飯。我老師就是第二種,我地每人封一百元利是,老師請我地食慶功宴或飲茶。有無第三種我就唔知啦。

2014/03/03 10:39:49 回覆

阿Cat:以前唱歌係賣唱,唱完有錢收;依家風水輪流轉,唱歌係「買」唱,唱完仲要夾錢食飯----有啲唱口應承左朋友,如果佢地嚟捧場,請佢地食飯或者消夜,都幾可悲!我出騷唔會大事宣傳叫朋友嚟、特別係我啲朋友冇幾多個鍾意聽粵曲。我但求入場觀眾有知音人便開心;如果唱來唱去都係唱俾自己朋友聽冇咩意思!而且好多嚟捧場嘅人,礙於人情,嚟祇係捧某一位唱口場,朋友一唱完便蜂擁而走、或者入後台影相證明佢有到,結果全場觀眾席都唔滿,冇意思!

2014/03/03 08:57:39 回覆

妳都話好味,應該好好味喇,我樣樣都啱食。 {#icono0_7} {#icono0_25}

2014/03/03 01:40:12 回覆

恕我無知八掛,好似聽過話出騷係要表演嘉賓夾份出騷錢嘅,表演者不單冇酬勞,真係要出錢又出力,咁慶功宴係主辦單位請定係各表演者出騷錢內包埋架?

2014/03/02 21:23:21 回覆

{#icono0_7}樣樣我都鐘意食呀! {#iconb_261}

2014/03/02 19:43:20 回覆

我尋晚食得很飽,好味!

user