每日一萍果、終生荼毒我?

2014/07/08 06:45:23 網誌分類: 政治
08 Jul

醫生睇倒呢個標題,一定「嘩」然!咩嘢係「每日一萍果、醫生遠離我」咩?我講此萍果同你諗果個萍果唔同,你咁聰明,諗吓就明架啦!唔明唔好問我---係都唔好認自己係「春天下面两條蟲」吖馬!

先解釋何謂「荼毒」。「荼」是一種苦菜,音「塗」;「塗」有泥濘、粉刷等義;另「荼」形近於「茶」;「茶」音「查」,是一種常綠灌木。「荼毒」指苦菜和螫蟲,比喻毒害,所以當用「荼」而非「塗」、「茶」。

過去幾十年嘅公務員生涯,因為工作關係,每天都要睇十份八份報章----要知民情、了解民意;更重要,係要知道香港每天發生嘅大小事情!即使退左休,另一份工每天亦要睇六七份報紙章;除左各大主要報章外,果份生果報亦係必睇---因為無論真民意、假民意都要知;所以,即使真正退休後,我每天都買呢份假民意報章睇---要知道佢如何劣造事實先得(醫生都要知你中嘅係咩嘢毒,先知道可以點樣醫啦)難怪佢咁好銷路啦!正常嘅報導大把途徑可以得倒。不過,經過咁多年,我經已係百毒不侵,佢作啲咩嘢都影響唔倒我!但係,香港嘅年青人就難講,每日洗一洗,個腦唔聽駛!

我地中學同學響whatsapp開左個群組,方便約聚會。不過,whatsapp組群有佢方便嘅地方,亦有令人討厭嘅時候。好似啲人好鍾意三更半夜傳埋啲「無理啦謂」嘅嘢,攪到瞓瞓吓俾佢炒醒;有陣時傳埋啲未經證實嘅嘢,攪到你虛驚一場!

我地班中學同學原本都得廿幾人,畢業後幾十年死嘅死、移民嘅移民,留響香港嘅得十幾人;依家大家都退晒休,每月一聚、打吓麻雀仔、預防腦退化!

畢業後大家有唔同際遇,其中一位F因為呢幾十年都響啲「公民袋」度度日,所以思想一面倒;我地每月聚會,聽佢言行,大家都明!反正我地通常聚會都係風花雪月,極少講政治,因此都冇問題。

今年七一遊行後(F梗係有行啦,當然亦有參與較早前的公投),其中一位同學E響whatapp群組上載左段某教授指責香港人的文章,其中幾句「香港人,你已把自己曾建立起,可以引以自豪的安樂窩一手破壞!」、「我期望未來的香港人會變回理性,有智慧,而不是今天的反智、狂妄、活像個瘋人!」另外亦上傳了一段美國警察在華爾街清場的粗暴行動的錄影帶。

這便引起F同學的不滿,她寫:「我當日在遊行隊伍中。請相信我,警員當時真的很冷酷和不友善!」

E答(她所講得到一面倒的支持):「我相信你當天的觀察。但從新聞報導的錄影所見,香港警察並不如美國警察那麼粗暴對待示威者!我們設身處地想想,七一那天,天氣酷熱、間中還有狂風驟雨;前線警察腰負幾十斤重裝備,企足一整天!從新聞報導所見,香港警察並不粗暴、相反不少示威者衝擊鐵馬!我當然明白警察中會有害群之馬,但示威者、甚至一些立法會議員一樣不知所謂!我相信大家都認同,今時今日,香港警員質素較英政府年代好幾百倍。雖然你認為他們冷酷與不友善,但響那麼惡劣的環境下,我覺得佢地經已好克制!如果我有冒犯你之處,請見諒!」

F:「請勿介意!我明白不應將我的不滿指責前線工作者。但那天真的很擠擁,特別在灣仔警察總部!如果警方可以開放多幾條行車線,我們便不用花上三小時才可以由維園行到灣仔!」

我將較早前另一位遊行者所寫的心聲上載群組---這便所謂一個銀仔要兩面睇,才能得窺全豹(一面係字、一面係公仔,唔反轉,點睇得清楚Every coin has two sides)!亦並非所有遊行者都清楚當日真相---要睇你企響遊行隊伍嘅邊個位置!有心人有意製造假像,令不知就裡的人埋怨執法者,目的係挑撥市民對政府不滿!(唔知內容者可參閱7月3日本網誌「賊喊捉賊」一文)

另一同學搭訕:「即使警方開放更多行車線,一樣冇用!因為主辦者有心製造混亂!」

又另一位同學搭訕:「我那天也在灣仔,我同意其他同學所講!」

雖然政見不同,我地一樣君子,唔會為左搏見報,亂嗡廿七!

E今日再上載一篇文章,太長啦!祇轉載小部份:

「每個人對事物,都可以有自己的取態與立場,可以理性討論,就算不認同,也應彼此專重,這叫民主。今日香港的問題,不是一個人或一屆政府可以做成的。

我們上一代生活艱難,但卻從不埋怨,因為知道政府不可靠,要靠自己!他們都待人以誠,互相幫助,默默耕耘,終於為我們這一代建立了衣食無憂,繁榮安定的環境,這是上一代最終的目的。......

今日社會,人們都祇講權利,不講義務,自己一點責任也沒有!」

補充:我地大部份同學都並不認同CY治港,但更加不認同那些自認民主人士!呢兩日某位阿姐成日響電視度講:「我地香港市民.....」哼!邊個授權佢代表香港市民?即使622那個所謂公投,都祇係代表10%香港市民(我假設佢冇造假咋)!條數好易計啫,我地十幾個同學、頂晒籠得一個半人係支持佢地,亦係10%!有九成沉默大多數未表態呀!唔好忘記,呢10%仲要再分三個餅仔:衝動派最少人支持(好彩!香港壞左腦嘅人仲係佔好少數)。

做得特首,最基本要求係冇咩嘢衰嘢俾人捉倒啫!僭建、開會上網睇三級片....都係唔可以接受嘅!反而阿松哥當年果件事某程度上可以愿諒,佢唔係公務員出身,唔知咁多嘢,不過佢都主動辭職啦!呢啲咪叫做承擔囉---做錯就認、打就企定!

講句實話吖,無論邊個方法,選邊個出嚟香港都係死路一條---即使選倒果個係佢地嘅人都死!你估佢地自己唔爭餐死咩?要捉人痛腳容咩易,你估佢地係聖人咩?到時日日都叫人落台,香港人真係咩嘢都唔駛做,淨係上街得架啦!

註:同學們用英文溝通,我盡量嘗試用我有限知識,將佢翻譯成中文。如有偏差,恕不負責----哈哈!我都係今時今日嘅年青人嚟。

回應 (0)
我要發表
user