蟲草花蒸雞

2014/08/13 16:27:59 網誌分類: 食譜
13 Aug

「金針雲耳蒸雞」大家都熟悉。近年流行食蟲草花,我響酒樓食過「蟲草花蒸水魚」。

蟲草花一般用嚟煲湯,煲完啲湯金黃色,用蟲草花蒸雞,蒸熟左碟餸亦較為深色!但煲完湯好多時食唔倒蟲草花,但係用嚟蒸餸、基本上可以食番晒啲蟲草花。蟲草花有少少特殊香味,口感幾爽!

材料:

雞半隻斬件  (我通常去街市買新鮮雞翼或超市買冰鮮雞翼整。咁啱見惠記有一盒5隻斬左件嘅走地雞翼,$29都幾抵,於是買嚟整,懶得入街市)

蟲草花少許浸軟揸乾水

紅棗8粒去核切細

冬菇仔幾隻浸軟揸乾水切絲

雲耳少許浸軟飛水揸乾切碎

一. 將所有材料放深碗內,下薑汁、酒、生抽、蠔酒、糖、麻油及粟粉(醃料多少自己決定,視材料多少)拌勻醃最少一小時。

二. 臨煮前將材料鋪平於碟上,蒸十分鐘。

註:

一. 除左少少麻油,我冇再加其他油!我強調所有材料都要揸乾水,否則蒸出嚟會水汪汪---除非你想碟餸多汁!如果係咁醃料要多啲,否則會淡左。

二. 我第一次買惠記嘅新鮮雞,冇諗過唔錯喎----蒸熟左連翼上脾都好滑!

回應 (3)
我要發表
2014/08/14 10:45:41 回覆

多謝!

立 冬
立 冬 2014/08/14 10:29:56 回覆

真係好吸引! {#iconb_38} +1

2014/08/14 10:22:16 回覆

我每次蒸都好多水。

user