沉默的大多數

2014/08/16 07:06:36 網誌分類: 政治
16 Aug

早兩日舊老板約左我同另一位朋友食晏,原訂去珍寶海鮮舫;響我屋企去都幾隔涉,乘隧巴去到香港仔仲要再轉專船。原本問題都唔大嘅,我呢啲無業游民、時間都係要嚟嘥嘅啫!

早一晚朋友叫我先去佢黃竹坑屋企,佢叫伙記送我地去碼頭搭船。我呢份人逢到必早,一早去到黃竹坑,豈料落車果陣便是全日最大雨嘅時候,攪到成隻「落湯鴨」咁(我梗係做鴨都唔做雞啦!一來我唔係姓馬,二來我又唔止廿六對);還好我早到,可以響朋友度吹乾個人同啲衫先!

坐不了多久,老板位司機哥哥打電話俾我:「阿Van,好大雨喎!駛唔駛響邊度接埋你?(又唔早講)」

我:「唔駛!我入左阿?度啦。不過,今日揀去「珍寶」真係唔係咁好囉!」

話口未完,老板位助理又來電:「阿Van,好大雨呀!不如改去鄉村俱樂部。」

我梗係答好啦,就響附近咋。

午飯時講起今個星期日嘅「反佔中大遊行」。

我:「我相信反佔中嘅人(包括我地幾個)都係鍾意和平、著重經濟繁榮人士,「反佔中簽名運動」我絕對支持。但係,我地呢班沉默的大多數,基本上都係四十歲以上,經歷過幾許風雨嘅人,我地唔會鍾意去遊行----天氣、體力...最主要係考慮到遊行影響交通、影響左原本住響果附近嘅居民和店鋪!我亦慶幸十幾年前由香港搬左過九龍住---依家銅鑼灣至中環一帶,冇咩嘢必要都唔想去!

報載(唔知真實性!不過,據我所知,無論係左定右,為左吸引多啲人參與,都會有不同程度嘅回報給予遊行人士。當然,任何遊行都有一些係自動自覺,不問報酬人士):有團體派錢搵人參與遊行,此種行為絕不可取!

個人認為參與遊行人少,不代表大部份市民唔支持「反佔中」!正如我所講:我都支持,但係我唔會做埋啲損人又不利己嘅嘢!參與人數無論有幾多,相對全港市民人數一樣係大巫與小巫---冇得比!

支持「佔中」人士認為高官不應簽名支持「反佔中運動」,咁樣又係雙重標準啦---佢地早前攪果個「政改公投」有冇唔俾公務員、高官投票吖?公務員、高官都係人啫!據我所知,有不少高級公務員都係泛民支持者。如果雙方都嚴禁公務員/高官參與,咁樣就公道啲!

回應 (0)
我要發表
user