一字記之曰「蠢」

2014/09/29 20:33:17 網誌分類: 時事
29 Sep

網友KC成日形容啲人係「春天之下兩條虫」:蠢呀!

蠢咪即係笨囉!俗語有話:精人出口、笨人出手!

今次又嚟啦!班精人出口叫班蠢人去「飲」:去瞓街、去衝擊政總、去嘗吓胡椒噴霧同吹淚彈。飲「蒸餾水」啦!

而呢班精人---都話精人出口咯,都係去飲!不過係上茶樓真係飲茶啫。

一位受訪小朋友喊住對「妖精」講:我地做左咁多嘢咯,輪到你地啦---食嘢!

你班蠢人出手同pat pat去飲,果班精人出口上酒楼飲!

依家香港人未見其利,先見其害!

我原以為祇係住響香港嘅市民淒涼啫!真係冇諗過住九龍一樣死---今日去油麻地:地鐵固然冇得搭,巴士一樣冇得搭,好在都搭倒的士;但回程時連的士都搵唔倒,要由文明里行到登打士街才搭倒的士。平日$15車錢,今日用左$70!我代表的士同業向呢班禍港殃民嘅小眾三躹躬致敬,多謝佢地攪到股市暴跌接近五百點、多謝佢地令全港市民冇得睇煙花匯演、多謝佢地攪喎香港旅遊業!

依家最開心嘅係:黎生(洗左啲錢終於有回報,可以向佢服務嘅國家交待)、的士從業員(從未試過咁旺,仲到處室車,平日廿蚊車錢、今日可能收四十)、懶嘅教師(趁機罷教,如果仲有糧出俾佢地的話)、懶嘅學生(坐/瞓街好過返學)、果隻「癡鋒」(下次選垃圾會一定得,班細路當正佢係民族英雄)仲有係台灣政府(搵人潛伏響香港咁耐,今次仲唔一鋪撬起你)

不過,我係領導人都唔會屈服!否則,日後施政更加舉步艱難。或者出錢進行反間計吖---人地出錢搵漢奸、你都可以出多啲錢買架!最驚佢地係有骨氣之人:講骨氣、講義氣就話有錢都冇用啫!呢班擺到明有錢甘做漢奸嘅,錢解決得倒嘅就唔係問題啦!不過,別國又俾更多錢俾佢地,咁又點呢?

今日約左幾位女友見面(唉!擇錯日呀,好搵唔搵、搵今日),其中兩位係老板娘嚟!一見面就恕容滿面(搭唔倒車、塞車),佢地不約而同講:我一定唔會請呢啲人做嘢!

你少擔心啦!佢地大把出路---做外國間諜(有學識、識外語嘅)、做道具部(冇學識)、專業遊行示威者(有膽識︴有精力)、再唔係,入「生果報」或者「X傳媒」間接幫外國政府做嘢囉!

 

回應 (2)
我要發表
2014/09/29 23:54:24 回覆

真係人蠢冇藥醫,心口掛個勇字去做炮灰,人地就印印腳嘆茶!

您地冇咩事都係少d出街好,儲定多d乾糧以防萬一呀!

2014/09/29 22:37:46 回覆

我今日都無車返學,要搭的士!好彩放學有灣仔搭,本來出油麻地唱歌,但唱局因安全問題取消。

user