joboche1
joboche1
joboche1

佔中_正邪辨2

2014/10/26 09:29:03 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
26 Oct

或者有人認為自己有天大理由, 縱然有所犧牲都喺值得嘅. 最攪笑嘅喺呢一切犧牲, 都只喺犧牲人哋一家大細, 絕冇犧牲到自己一家大細; 犧牲人哋老婆仔女, 冇犧牲到自己老婆仔女; 犧牲人哋父母, 冇犧牲到自己父母. 所以話啫, 死十個就當五雙囉. 所以矛頭, 既可以入港府條數, 自己又可以成名, 真喺何樂而不為呢?

 

或者有人認為被虐待嘅無辜者抵佢哋死; 因為佢哋唔支持佔中; 因為佢哋支持佔中唔夠全心全意; 因為佢哋支持佔中唔夠入肉! 所以呀, 一於虐待佢哋冇車坐, 番唔倒工; 比人炒魷; 比人收樓, 瞓埋街仲好; 做埋乞兒做好; 抵佢哋死. 鬼叫港府唔應承佔中條件咩! 港府一日唔應承, 一日就虐待你班曲街, 你又吹得我哋漲咩?

 

或者有人認為被虐待嘅無辜者會咁樣而遷怒港府, 可能估得啱; 又可能估得錯. 估得啱, 喺無辜者會加入佔中行列, 以暴易暴; 估得錯, 喺無辜者覺得佔中唔比自己生存, 到時就會物極必反, 帶同武器同佔中人仕齊齊一鑊熟攬住一齊死. 佔中中堅份子永遠唔會認為自己錯, 更唔會認為傷害無辜喺佔中一手造成, 佢哋只會

 

企喺群眾陽光同視線都見唔倒嘅地方, 仲會陰陰咀笑抵佢哋呢班人死. 死清死絕, 都喺港府問題, 關佔中咩嘢事幹! 冇港府無能, 就唔有佔中; 冇佔中就唔會有無辜者受害; 冇無辜者受害就唔會有人死於呢個活動之中. 佔中冇錯! 佔中萬歲! 佔中一定贏! 佔中可以名留歷史! 佔中嘅目的已經達到! 以小數人佔中攪死香港!

回應 (0)
我要發表
user