joboche1
joboche1
joboche1

香港_能交棒嗎?

2014/11/02 10:13:27 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
02 Nov

面喺人比, 架喺自己丟! 呢兩句老生常談, 往往出現一啲場面尷尬, 兼而針鋒相對嘅位置同時候. 呢種實在既無奈又無謂嘅情節, 確喺令人唏嘘. 話說番轉頭! 佔中中堅份子嘅學聯同政府舉行過第一次對話, 可惜政府有本身難處, 學聯份子認為政府缺乏誠意下, 雙方談不攏下, 彼此不歡而散, 至於各持嘅立場, 依然不變!

 

由於佔中有其不可改變或讓步嘅理由, 可惜未有全面計劃之下, 令全港人仕失望, 更因學聯無視民生嘅經濟壓力, 先至換嚟怨聲載道. 加上時近年尾, 面對做冬, 聖誕同新年, 假使佔中一事唔能夠及時傾掂, 到時民怨更會鼎沸. 大學生有理想本嚟屬於難能可貴, 只可惜論點脆弱, 未能得到全港市民大力認同支持. 而家

 

佔中三子巧立名目變相撇除關係, 由得學聯獨力承受千夫所指, 評心而論, 確喺何苦來由? 唔怕蝕底為她人作嫁, 到頭嚟都喺孤軍作戰, 佔中三子當日信誓旦旦, 最後又如何? 人應該冷靜對待身外一切, 不必一刀切嘅心態想嘢; 不必一句到尾嘅口吻講嘢; 不必一個調子唱盡別人嘅錯! 人, 邊個唔希望有嘢可以大家分享分擔?

 

長治久安, 除咗需要心有熊熊烈火外, 更需要冷靜而宏觀, 包容而共捨偏見嘅心量, 先至可以拋開自私底下從長計議. 凡有意見不合, 必需要某一方先作出讓步, 談判先至得以延續. 我哋唔好忘記喺為咗解決問題而坐低, 唔喺為咗意氣用事而拗. 香港嘅未來, 能唔能夠交棒? 要睇佔中呢班大學生有冇出類拔萃嘅冷靜份子!

回應 (0)
我要發表
user