是輸?是贏?

2014/11/02 12:25:07 網誌分類: 生活
02 Nov

一位退休警務人員朋友,尋日約左我與舊同事竹戰,順便派貼:佢兒子下月做老襯!

戰場設在東九龍---梗係要避開塞車嘅地帶啦(我地都係君子)!三檯麻雀共十二人,因為要揍夠三檯人,所以有一些人士我並不認識!

平常竹戰,唔駛講我地都會自動走位---女嘅一檯、男嘅一檯:一檯打細啲(咪我果檯囉)、一檯打大啲。誰知尋日去到先發覺改左遊戲規則:未見官先打八十大板----入場費每位一百大圓!用來作甚?佢地玩麻雀王大賽,入場費收左千二個大洋,打完結果冠軍有六百蚊獎賞、亞軍四百、季軍二百。

亦因為咁樣玩法,所以全部都係用一式一樣嘅玩法,同時每四圈便要重新抽簽決定對手!唉,早知如此,我就唔上當啦----我一世人冇橫財命(所以唔會因貪錢而做禍國殃民嘅事),每次打麻雀都預左輸(事實又係:十居其九個半都係輸),所以同打慣打熟嘅人玩,輸幾多有數得計----捐錢事少、輸錢事大呀!

哈哈!尋日打左十二圈,我居然贏錢喎(仲食左鋪十三么):結果贏左一百八十個大洋!但係我入唔倒冠、亞、季軍(好似係梗頸四),結果....扣除一百蚊入場費,扣埋一百四十蚊娛樂費,我係贏定輸呢?

所以,我都係鍾意跟我果幾位豬朋玩。我地贏左抽水,食晚飯嘅錢用水嚟俾,用剩嘅大家分---呢個好處係打麻雀輸左都係自己食番落肚,輸左分番水又輸少啲!

前者有錦上添花之嫌----經已輸錢咯(大輸家輸左七百幾),仲要俾入場費同娛樂費:傷上加傷!

回應 (1)
我要發表
2014/11/02 14:26:57 回覆

有運行!

user