joboche1
joboche1
joboche1

佔中_喺時候撤退?

2014/11/04 10:20:15 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
04 Nov

先排筆者撰文提到除非佔中企硬, 過渡2015新嘅一年, 進一步跨越農曆新年, 又睇吓中國中央會唔會因為怕咗呢班烏合之眾而作出讓步! 因為不但一班大學生與全港市民為敵, 就算計埋佢哋嘅老豆老母姨媽姑姐同樣變相同全港市民為敵. 縱使佢哋未必贊成仔女佔中, 可憐佢哋供書教學, 養埋一班頭腦唔得冷靜嘅蛀書蟲.

 

呢班所謂大學生, 書喺讀得唔少, 從佢哋巳言行舉止同初生嬰冇分別. 就算媽咪餵完奶掃完風, 換埋片沖完涼, 一樣為咗扭抱詐嬌喺度開大喉嚨喊埋啲冇眼淚情節. 起初老豆老母當然順從嬰意抱一陣攬一陣鍚一陣, 時間一耐, 知道個喊包出邊櫳時, 仲會上當咩? 鍾意嘅就喊飽佢, 鍾意喊幾耐就幾耐都得, 咪使止意父母就範.

 

喊得耐自然會攰, 攰就會有眼淚冇眼淚, 都會埋合雙眼瞓覺. 而家佔中大學生同呢挺BB有咩嘢分別? 又唔喺得閒得滯, 食飽飯等屎痾! 仲準備將啲屎賴落老豆老母身上. BB就話啱啱出世無知啫, 唔通成班大學生都喺啱啱出世無知咩? 如果喺, 咁啲書就讀枉咗啦! 老豆老母啲心血白費咗啦! 啲金錢使得冤枉咗啦! 真喺冇陰公囉!

 

從佔中變成佔銅佔旺嗰一刻開始, 佔中三子同佔中大學生做埋啲言行不一嘅事, 不但擾民, 益且害民. 難為佢哋鬧港府講一套做另一套, 佢哋何嘗唔喺講一套做另一套呢? 有口話人冇口話自己, 仲扮咩嘢英雄喎! 筆者講過, 如果佔中從開始到而家都淨喺得佔中嘅話, 筆者一定撐硬. 冇嘢嘅, 呢個世界好難再搵到牙齒當金使嘅人!

回應 (0)
我要發表
user