joboche1
joboche1
joboche1

佔中_引起暴亂2

2014/11/21 11:46:43 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
21 Nov

佔中從嚟就喺一言堂! 佔中跟古代霸山頭稱王冇分別! 佔中跟丐幫嘅所作所為源出一轍! 從佔中自詡正義先鋒以嚟, 任何人講嘅嘢, 即使喺講得啱, 只要唔符合佔中目的都唔算數. 人哋假假哋都喺大學生, 人哋假假哋都讀梗法律系, 擅於扭橫折曲咬文嚼字, 擅於死都拗番生. 不愧係新一代一言堂, 假以時日一定超越共產黨咁指鹿為馬!

 

從佔中動武抵觸法律搶奪鐵馬, 將象徵法律嘅鐵馬變成對抗執法人員嘅護身符, 以佔地圈地而自成一國, 任何非佔中人仕都不得越雷池半步! 跟古代[此山是我開; 此樹是我栽; 欲要從此過, 留下買路財]一樣敲竹杆! 表面上同中央跟港特政府唔妥, 而事實上係同全港市民唔妥, 更同因佔中出入唔方便, 上班唔方便既普羅大眾唔妥, 佔中

 

成就咗新一代賊亞爸, 打住為民請命, 而事實上殺戳民命嘅血腥遊戲, 將第三者應有權利完全剝削到赤裸裸, 脅持呢班無辜者擺上枱做政治籌碼! 從佔中瞓街阻塞交通, 對造成全港民生不便, 癱瘓旺區交通視作理所當然. 對於已伸出對手所乞嘅嘢一日唔到手, 一日就攬住全港市民一齊死! 呢啲新一代大學生寧願做有學識嘅大種乞兒,

 

都唔會稔到因為一己之私帶比香港沉重嘅傷害, 更唔會稔到自以為識得批判技倆就可以為所欲為. 仲要大言不慚話會承擔責任去自首, 不過無恥又講冇時間表. 呢種行為就叫做有承擔責任? 呢種技倆就叫做冇時間表? 唔稔下點樣憑學到嘅打造另一粒東方之珠, 只知道將先輩祖輩前輩打造現今嘅東方之珠加以摧殘! 仲犀利過西毒歐陽鋒!

回應 (0)
我要發表
user