蛻變中的黃埔

2015/01/08 10:34:29 網誌分類: 生活
08 Jan

十幾廿年前搬到紅磡區住,告知朋友/同事此事,他們第一個反應便是:「那區沒有地鐵,交通不便喎!」

 

可能我年紀大,我從來唔喜歡搭地鐵!當然,地鐵有地鐵嘅方便,但如果所到的目的地不遠,上落地鐵站的時間加埋乘車時間,有可能較搭巴士更長!

 

再者,地鐵初啟時有非繁忙時間,如果不是上班,可以選擇非繁忙時間乘搭地鐵;曾幾何時,地鐵任何時間都變成繁忙,上車企到落車!加上地鐵上你眼望我眼,好多時睇倒啲唔應該睇嘅嘢!

 

其實紅磡除了冇地鐵外,巴士路線四通八達---往港島東、港島西、九龍東、九龍西、新界東、新界西,甚至上國內都非常方便!我好驚第日紅磡有地鐵後,巴士路線會減少!不過,這又是必然的事,巴士公司都要生存架,冇利可圖嘅路線梗係要刪減啦。

 

無論我鍾唔鍾意(唉!世事又豈能盡如人意吖,做人都係實事求事好啲),紅磡區快有地鐵啦!呢個係現實,我必須接受;一個人唔可以死牛一便頸,淨係諗自己嘅!唔喜歡搭地鐵係我個人事,我點都唔會話自己代表全港市民意見:最主要係我冇收過人錢,我冇必要講啲違心論。

 

近呢一年黃埔區有大變遷,相信係因為地鐵快通車緣故。較早前我都講過黃埔美心結業,其後區內不少店鋪好似打麻雀、四圈執位咁,搬來搬去。最近終於明白啦!相信因為呢區快有地鐵到達,一些大型連鎖店開始進佔本區有利位置,最近響呢區見倒UniquoH & M啦!

 

港島西地鐵剛剛通車,成個西環經已翻天覆地。以往西環因為交通不便,營商是一潭死水!依家有地鐵,原有的小商戶難以經營:因為鋪租倍增,小商戶難以經營,果區地鋪續漸變為地產、酒樓……..這是時代變遷必然現象!你喜歡也好、不喜歡也好,也得接受!哼,那不變成順民?但是,不要忘記這些變遷對大部份人有利,做人總不能為一己之私、阻住個地球轉!

 

我為人十分專一,每天早餐來來去去食住果兩三款食物,人地唔厭我自己都厭!今天也來個轉變,食新嘢:(新地方、新食物)

 

藍莓麥皮

芝士漢堡(裡面不是用牛肉做的漢堡扒,是有點冷的:像是火腿)

咖啡

回應 (3)
我要發表
2015/01/09 11:32:49 回覆

唔趕時間我鐘意搭巴士,因為地鐵大廹! {#iconb_54}

2015/01/09 08:02:59 回覆

我都鍾意地鐵,貪方便。 {#iconb_395}

2015/01/08 12:49:21 回覆

我鍾意地鐵,因為時間可控制,等巴士的時間無得預!有時等半小時才有車!加上塞車同站站停,我無耐性!

user