若然不報,時辰未到!

2015/03/20 10:50:52 網誌分類: 時事
20 Mar

工黨立法會議員張國柱再到廉署助查

壹傳媒集團前主席黎智英秘密捐款,廉政公署懷疑有人觸犯《防止賄賂條例》,向公職人員提供利益一事,繼工黨立法會議員李卓人、工黨立法會議員張超雄及工黨前副主席兼立法會議員何秀蘭先後到廉署助查後,另1名工黨立法會議員張國柱今午2時40分左右,再次進入廉署,今次是他繼本月3日現身廉署後,第2次到廉署助查。

張國柱今午2時40分,在一名男子陪同下,突然現身北角廉署總部,匆匆進入大堂後,隨即在職員指示下,進入廉署樓層。

今次是張國柱繼本月3日現身廉署後,第2次進入廉署。除張國柱外,工黨4名立法會議員包括李卓人、何秀蘭及張超雄,已先後到過廉署協助調查。當日張國柱晚上離開廉署時,被記者問及是否協助調查,他只表示「都無得講,無得講。」記者再追問他接連有工黨成員到廉署,是否與黎智英捐款有關,他則回應稱:「無得講畀你哋聽,對唔住。」然後乘車離去。

工黨近月是非不絕。東方報業集團去年7月獲得機密文件,揭發黎智英自12年向不同泛民團體及個人秘密捐款逾4000萬元,當中李卓人前年及去年,分別收取黎智英50萬元及100萬元捐款,但李把首50萬元捐款存在其個人銀行戶口,「袋住先」長達接近9個月,直至捐款醜聞曝光後,才將合共150萬元過戶至工黨戶口,其後多個團體到廉署舉報要求徹查。

至去年8月底,廉署人員先後到黎智英及其心腹Mark Simon的寓所,以及李卓人的寓所及辦事處搜證,又向工黨秘書長郭永健發出通知書,要求提交資料。而在行動結束同日下午,李卓人隨即與郭永健、時任工黨副主席何秀蘭等人一同到西貢遊船河,雖然郭永健事後推說遊船河是員工福利,與調查事件只是「巧合」,惟時間敏感,會面內容惹人猜想。而在去年9月,黎智英及Mark Simon等人亦先後到過廉署受查。

黃耀明佔領期間太出位?約滿寰亞「零工作」 E-mail 此主題給朋友
 
上年爆發嘅佔領行動,獲得藝人黃耀明同何韻詩力撐,有指兩人被內地「封殺」,列為黑名單。

雖然佔領已經告一段落,不過其實明哥一直「無嘢撈」。事關明哥上年除夕正式約滿寰亞,但公司竟然無聲無色同佢「分手」,不獲續約。而今年中同樣約滿嘅阿詩,據知亦都不獲寰亞續約,兩人唯有另覓出路。

其實寰亞「揸弗人」,正正就係現任旅發局主席林建岳,究竟明哥同阿詩不獲續約,同政治因素有無關係?明哥向傳媒表示︰「雨傘運動期間製造尷尬同麻煩,佢無同我傾續約,我都會明白,坦白講,雨傘運動至今,我係大陸同香港都零工作。大家太謹慎,如果變得連繫都驚,香港係令人幾憂慮嘅城市(香港有佢啲咁嘅嘢響度真係驚呀)。其實舊公司無講過要我唔好講嘢,我多謝佢尊重我私人選擇,不過奇怪咁多個月無人搵我做嘢」。(民意響邊度?仲未明?)

正所謂「手停口停」,究竟明哥擔唔擔心日後生活?明哥就好樂觀咁話:「最近台灣搵我做嘢,焉知非福,無人請我咪搞啲嘢自己做,天無絕人之路。我只為呢個社會擔心,越嚟越壓制反對聲音,有乜異見整個社會、企業、政府,都用有形無形方法壓制你,令更少人發聲,不過我無後悔,預咗有呢啲發生」。(真係大師兄話齋:駛咩驚呀,直頭唔駛怕-----去外國做番狗又得(外國人對寵物寵愛有加,唔駛做都好食好住)、去台湾掉轉槍頭又得(中國人打中國人)、更可以去搵肥佬黎(祇要肯放下身後,唔做人就得).....唔慌冇出路!)

至於寰亞高層郭啟華就回應指「唔可以話同雨傘運動完全無關,畢竟香港發生咁多事,但都有其他因素,大家好成熟,覺得係時候分道揚鑣」。而阿詩就透過助手表示唔回應事件。(幾時輪到佢?我等!)

香港經已俾你地攪到好恐佈啦,連香港人都唔敢拖住個喼響街度走!(係呢,咁以後咪買喼都唔得:難度買個喼叫人送貨不成?我每次出「騷」都拖住個喼,真係要步步為營架。)

廉記:唔該快手啲啦!

警方:唔該快手啲啦!

法官:唔該睇楚民意所歸---執錢都要坐幾個月,如此類推.....

回應 (5)
我要發表
2015/03/22 10:10:32 回覆

公然藏有攻擊性武器,咁目無法紀嘅嘢我點會做!咁做咪等同果班嘢!

2015/03/21 23:07:09 回覆

用佩劍!扮劍客!

2015/03/21 15:43:07 回覆

你得啫,我唔得喎!可能要帶枝棍旁吓身,自衛殺人唔駛死架!

2015/03/20 23:32:45 回覆

5.1勞動節拖喼入上水,真是高危中的高危!認真小心!改用旅行袋!

2015/03/20 23:05:12 回覆

佢两個都抵死咯!

user