男兒當自强

2006/11/08 21:41:52 網誌分類: 時事
08 Nov

一個身材碩健,年二十二歲的戇直男子,在鸚鵡店工作五年,被他的女僱主用滿清十大酷刑之刑具,施虐足五年,而他竟然可以啞忍到今。難道他沒有看過電視的宣傳片段,連小孩也懂得說「唔好」,真是莫名其妙!

一個精力過剩,年六十二歲的風流阿叔,生下了八名子女,竟然意猶未盡,綠楊移往國內春,納起妾來,被他的妻女綑綁,用打狗棒施以酷刑,落得爬窗而逃。他可能誤解了曾蔭權呼籲,特首叫我們生多個,而不是娶多個。

二則新聞,都是男的被女的虐待。男人,真係要「多自强」。

不過,「烏文」变得越來越厲害了。

在此借題發揮,留個言給TOM少:生日個波收到未呀,梗係好開心哩,老鼠叔叔奉勸你一句,而家好諗定出年要乜生日禮物,並且熟念一段台詞,用嚟錄音用,如果唔做,出年生日又係一個波架乍。你知唔知呀,果日聽果段錄音,你好似被TOM媽媽脅持緊一樣。TOM少,而家D woman好犀利。

給Candy:麻煩妳找些滿清十大酷刑刑具的圖片上綱給我們開開眼界,而家(IKEA)冇架。

 

 

回應 (4)
我要發表
2006/11/09 11:38:52 回覆
這足以證明tom少對球狀物體有偏好!
2006/11/09 11:08:49 回覆
  以上二段新聞,疑點重重,無咁簡單。
2006/11/09 11:06:57 回覆
  有冇攪錯,我鬼有脅持TOM少,佢想要個足球想左好耐個日去淘大買了要成$140。(家中共有大大小小七個足球,唉,可以開博物舘。)
則卷小雲
則卷小雲 2006/11/08 23:40:45 回覆
其實我認為兩個人都有問題, 老板娘有虐待狂, 店員也有被虐狂. 對一個正常人來說, 怎會打不還手呢? 我細個都被人蝦得多, 大個左(十多歲時)都會反抗啦! 更何況是一個成年人, 你話個店員冇問題, 打死我都唔信啦! 一個願打, 一個願捱, 告到官府裡, 虐人者顧然有罪, 被虐者也該負上部份責任啊!
user