紫釵記之拾釵結緣

2015/10/17 11:10:46 網誌分類: 粵曲(對唱)
17 Oct

「哎呀大仔」響以前打佢罵佢都堅持唔肯出騷,但係當踏出左第一步之後.....

依家「騷」癮仲大過我!佢十二月出騷唱呢首歌(短短地,得廿分鐘,響會堂「騷」OK啦),早幾日響「明輝」同佢操;係同佢操、唔係同佢出騷,靚旦另有其人!

如果係我,點都唔會揀呢首歌出騷!個人認為任白咁多首歌,最差係呢首---將阿媽唱嘅/講嘅曲詞,夾硬要小玉唱埋/講埋,每次唱都覺得怪怪地!

日期:2015年10月14日

地點:明輝

演唱者:Van仔/Van

https://app.box.com/s/cyo41z2w6c1zoidasqy1vvnmfsp76i68

回應 (1)
我要發表
2015/10/17 16:59:25 回覆

未唱得好就上載,眙笑坊間了。我喜歡呢首歌,因為小曲好聽,特別是小桃紅,自少就喃嘸咁聲口噙噙。

user