「小偷」不算是「賊」?

2015/11/19 10:26:36 網誌分類: 影視
19 Nov

2013年港姐亞軍蔡貝思於參選時,報稱已獲得工商管理學士課程畢業證書,現被踢爆學歷成疑。

其實,參選港姐啫,除左有年齡限制,據知冇學歷限制;何故要虛報?想藉此嫁入豪門、方便第日擠身上流社會、對選舉得分有利?

至於佢係咪大學畢業生,根本與我無關!講真吖:依家年青人,最好唔好俾人知佢係大學生,會俾人「眇」架!因為大家會聯想到:粗口、涉密、冇大冇細、不識尊重.....

問題係:黃秋生接受訪問,被問及對此事睇法時,竟然答:「件事點都未知(不過,面對傳媒,當事人都冇否認喎),俾機會佢整理(俾時間俾用另一個大話冚呢個大話)、解釋,或者係誤會。如果呃呢啲嘢做特首、教授就有問題,但如果呃呢啲做侍應冇咩嘢所謂。」哈哈!呢啲唔係歪理係咩嘢?

大盜是賊、小偷便不是賊?以前為人師表、為人家長都會語重心長教學生、教子女:細時偷  針、大時便偷金!當事人依家大人大姐才偷   針、等到老年才偷金就冇所謂?

好彩呢位仁兄唔係做編劇啫,睇佢編劇嘅戲咪肯定教壞細路?

依據香港法例,偽造學歷,最高刑罰可判監十四年。不過我唔知佢係純粹虛報、定係連學歷都偽做埋?但係難道「無線」做嘢同佢編嘅劇一樣咁兒戲,編劇寫咩嘢、就做咩嘢,完全同社會脫節?人地報係總統佢都信?

N年前,我響政府某部門工作,當時同事們祇要考獲某一個專業學會的認可學歷,即有機會晉級。當時,有一位同事偽造文件,將成績表上個「F」(Fail不及格)改作「P」(pass及格);其後因有其他同事在試場見倒該位同事應試,才揭發他曾偽造文件,最終政府要即時退休(當時佢四十歲左右)---咁經已算係經判架啦,冇炒佢魷!

最近嶺南大學協理副校長兼總務長夏迪星(Herdip Singh)2013年取得菲律賓太歷國立大學(Tarlac State University)博士學位,其畢業論文涉抄襲一份來自瑞典隆德大學(Lund University)的碩士論文。大家有留意新聞嘅都知道事情最新發展係當事人現申請無限期休假。

所以話啫,既然參選港姐根本唔需要持有大學畢業資格,佢何解要冒充大學生?咁經已證明呢個人品格有問題、誠信亦有問題!

難道打劫銀行的是賊,入屋行劫嘅唔算係賊?

講開又講啫:無線播緊果套「梟雄」,三位上海大亨----分別由湯鎮業、黎耀祥與黃秋生擔任,前兩者都係由青年演到壯年,何解偏偏黃秋生年青時角色要由馬國明去演?睇落怪怪地,不過睇落黃秋生又幾似馬國明;唉!如果馬老左似佢,又真係......咁嘅安排,係因為「無線」認為馬演唔倒老角、抑或黃做唔倒年青角色呢?看他們年青時,三位年紀應該差唔多,甚至我一直認為馬係三個人之中較為年輕嘅一位,何解期後黃秋生睇落年紀大過晒另外兩位(捱殘左)?啲女角又好似個個食左防腐劑咁:冇老!好彩佢地都算係好戲之人,好過晚晚屈觀眾睇姓洪嘅、姓陳嘅、姓黃嘅、姓林嘅(有興趣嘅,猜吓迷吖)....同埋今日講嘅呢位吖;嘩!某些懶音多到唔恨。

回應 (0)
我要發表
user